تمامی دستگاه های امدادی و خدماتی در آماده باش قرار دارند

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه شهروندان از نزدیک شدن به مسیل ها و رودخانه های فصلی جدا خودداری کنند، گفت: تمامی دستگاه های امدادی و خدماتی در آماده باش قرار دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، «حسین مدرس خیابانی» در جمع خبرنگاران بیان داشت: تقریبا بارندگی مونسون همه مناطق استان سیستان و بلوچستان را در بر می گیرد و این جای شکر دارد که این نعمت الهی نازل می شود البته همه تلاشمان را به کار می گیریم که به هر شکل ممکن از این رحمت الهی استفاده کنیم.

 

استاندار سیستان و بلوچستان به هشدار سطح قرمز هواشناسی سیستان و بلوچستان اشاره کرد و ادامه داد: امکان سیل و آبگرفتگی معابر در برخی از نقاط استان وجود دارد.

 

مدرس خیابانی ادامه داد: در حوزه آگهی بخشی و اطلاع رسانی به مردم کارهایی انجام شده و امیدواریم شهروندان از نزدیک شدن به مسیل ها و رودخانه های فصلی جدا خودداری کنند.

 

وی با بیان اینکه تمامی دستگاه های امدادی و خدماتی در آماده باش قرار دارند، افزود: نیروهای مسلح، ارتش، سپاه، هلال احمر، اوژانس و پیمانکاران، نیروها و ماشین آلات خودشان را در اختیار ستاد بحران سیستان و بلوچستان قرار دارند.

کد خبر 1199268

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha