برگزاری ۱۱۰ یادواره شهدای محلات در شیراز

هاجری گفت: با پیگیری کمیته و کمک و یاری کمیسیون فرهنگی و سازمان فرهنگی و بسیج شهرداری شیراز تا پایان سال ۱۱۰ یادواره شهدای محلات خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدرضا هاجری»، امروز (یکشنبه 2 مرداد) در صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز با عرض تسلیت برای جان باختن 22 استان فارسی در سیل استهبان گفت: فارس امروز در سوگ این عزیزان به عزای عمومی نشسته است.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز افزود: امسال در شیراز شاهد برگزاری جشن ها و تجمعات «غدیری» مطلوبی بودیم که مایه مباهات سومین حرم اهل بیت (ع) است.

وی اضافه کرد: با همت شورای اسلامی شهر و شهرداری شیراز، کمیته محله و مسجد محوری شاخص ترین طرح فرهنگی، اجتماعی و ورزشی عدالت گرایانه شکل و تثبیت شده و کمک به اجرای بیش از 67 طرح و برنامه در محلات و مساجد شیراز می تواند وضع موجود را در راستای شهر خدا محور ارتقا و تعالی دهد.

هاجری تاکید کرد: با تلاش شورای اسلامی و شهرداری شیراز به ویژه کمیسیون محرومیت زدایی و قرارگاه «حضرت احمد ابن موسی (ع)» و شهرداری شیراز، 40 محله محروم هدف، مشخص شد و در مرحله اول برای احیا و بازسازی این محلات به هر کدام هشت میلیارد تومان و جمعا 320 میلیارد تومان در نظر گرفته شده که در طول سال، منطبق بر تحقق بودجه در محلات هدف، هزینه خواهد شد.

وی ادامه داد: با پیگیری کمیته و کمک و یاری کمیسیون فرهنگی و سازمان فرهنگی و بسیج شهرداری شیراز در چهار ناحیه بسیج سپاه شیراز، تا پایان سال هر منطقه شهرداری 10 یادواره شهدای محلات به عنوان آبروی محله و سبک زندگی اسلامی ایرانی برگزار خواهد کرد که مجموعا 110 یادواره شهدای محلات خواهد شد.

هاجری اعلام کرد: در مرحله اول به منظور مرمت، بازسازی و بهسازی 55 مسجد و حسینیه در سطح مناطق 11 گانه، یک میلیارد و صد میلیون تومان در نظر و در اختیار مناطق 11 گانه قرار گرفت تا با نظارت ناظرین محترم شورا در مناطق و از طریق گروه های جهادی مساجد و حسینیه های هدف بازسازی شوند.

کد خبر 1199277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha