اولویت سپاه خدمت رسانی بی منت به مردم است

سردار فدوی در عیادت از خانواده های معظم شهدا، رزمندگان و جانبازان بستری شده در بیمارستان قدس اراک گفت: اولویت سپاه خدت رسانی بی منت به مردم است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، سردار « علی فدوی » در جریان سفر خود به استان مرکزی با حضور در بیمارستان قدس اراک، با خانواده های معظم شهدا، رزمندگان و جانبازان بستری شده در این بیمارستان دیدار و از نزدیک در جریان وضعیت سلامت و درمان آنها قرار گرفت.

 

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران، ضمن آرزوی بهبودی و سلامت برای همه بیماران و خصوصا خانواده معظم شهدا و ایثارگران گفت: این خانواده های گرانقدر با صبر و ایمان خود درس بزرگی را به ما دادند و همچنین با تربیت صحیح فرزندان رشید خود در دوران دفاع مقدس حماسه ای بی بدیل آفریدند.

 

وی با اشاره به اینکه این عزیزان به الگوهای درخشان تبدیل شده اند، اظهار کرد: امروز دعای خیر این عزیزان بزرگترین پشتوانه مسئولین برای موفقیت در ماموریت ها است.

 

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خود را خادم مردم و پاسدار انقلاب می داند و در مقاطع مختلف ۴۳ ساله کشور برای پیشرفت و تحقق آرمان ها از هیچ تلاشی دریغ نکرده است، بیان کرد: اولویت سپاه خدمت رسانی به مردم است و در مسیر خدمت رسانی در بخش های مختلف شتابنده حرکت خواهد کرد.

 

سپاه استان مرکزی در حوزه بهداشت و درمان خوش درخشیده است

 

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در ادامه به خدمات سپاه در طول بیماری کرونا نیز اشاره کرد و گفت: این مهم سبب کاهش آسیب های بیماری به مردم شد و اوج این خدمات در قالب طرح جهادی و سلامت شهید حاج قاسم سلیمانی ارائه شد.

 

سردار فدوی با تاکید بر اینکه افتخارات و حماسه های بزرگی در طول ۲ سال رقم خورد که برگ زرینی در کارنامه درخشان سپاه و بسیج بود ادامه داد: خدمت رسانی بسیجیان در طول بیماری کرونا علاوه بر اینکه الگوهای موفقی ارائه و تهدیدات را از جامعه به فرصت تبدیل کرد، فصل جدیدی از خدمت رسانی به مردم و ایثار و ازخودگذشتگی آغاز کرد.

 

سردار فدوی گفت: خوشبختانه سپاه استان مرکزی در حوزه بهداشت و درمان اقدامات چشمگیری انجام داده که قابل تقدیر است.

کد خبر 1199285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha