شهروندان جهرمی نسبت به تزریق واکسیناسیون کرونا اقدام کنند

شعبانی با اشاره به اینکه مسئله مهمی كه در كاهش بيماران مبتلا موثر و می تواند شدت بيماری را در آنها كاهش دهد دريافت واكسن است، از شهروندان خواست نسبت به واکسیناسیون خود اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «محمدحسن شعبانی»، امروز (یکشنبه ۲ مرداد) جلسه مقابله با بیماری کرونا شهرستان جهرم گفت: تب وتاب رعایت شیوه نامه های بهداشتی در میان مردم نسبت به قبل کاهش یافته است.

 

فرماندار ویژه شهرستان جهرم با تاکید بر اینکه مردم دیگر بیماری را جدی نمی گیرند، افزود: همچنان بايد رعايت پروتكل های بهداشتي مانند استفاده از ماسی را جدی بگيريم.

 

وی با تاکید بر لزوم تزریق واکسن کرونا توسط شهروندان، عنوان کرد: مسئله مهم ديگر كه در كاهش بيماران مبتلا موثر و می تواند شدت بيماری را در آنها كاهش دهد دريافت واكسن است.

 

شعبانی ادامه داد: شهروندان جهرمی می بايست برای تكميل مراحل واكسيناسيون عجله کرده و نسبت به تکمیل چرخه واکسن خود اقدام کنند.

 

فرماندار ویژه جهرم با اشاره به اینکه برای قرار نگرفتن در وضعیت قرمز در کنار مجموعه دانشگاه علوم پزشکی جهرم هستیم، خاطرنشان کرد: برای مقابله با بيماری هر دستور العملي كه از سوی استاندری فارس ابلاغ شود حتما اجرا می شود.

کد خبر 1199292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha