روند دریافت تسهیلات بانکی برای مهارت آموزان فنی و حرفه ای تسهیل می شود

حسینی پور با بیان اینکه فارغ‌التحصیلان فنی و حرفه ای برای ایجاد شغل نیازمند سرمایه اولیه هستند، گفت: باید در ستاد تسهیل استان مازندران ساز و کار قانونی ایجاد شود تا مهارت آموزان وارد بازار کار شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ساری، «سیدمحمود حسینی پور» امروز(۲مرداد) در حاشیه بازدید از مرکز فنی و حرفه ای ۲۲بهمن ساری ضمن تحسین عملکرد این مرکز آموزش مهارت در مرکز مازندران، اظهار کرد: دانش آموزان و دانشجویان باید حین تحصیل از دوره های آموزش مهارت بهره مند شوند.

استاندار مازندران با بیان اینکه استان نیازمند نیروی انسانی ماهر است و مراکز فنی و حرفه ای باید با دانشگاه ها تفاهم نامه های مشترک به امضا برسانند تا فارغ التحصیلان علاوه بر طی دروس نظری از دروس مهارتی نیز بهره مند شوند، افزود: از مرکز فنی و حرفه ای ۲۲بهمن ساری برای اعزام هنرجویان این مرکز به مسابقات و المپیادهای ملی و بین المللی حمایت خواهیم داشت.

 

وی با بیان اینکه فارغ التحصیلان مراکز فنی و حرفه ای برای ایجاد کسب و کار نیازمند دریافت تسهیلات بانکی هستند که تلاش داریم ساز و کار دریافت این تسهیلات محقق شود، گفت: مجموعه فنی و حرفه ای استان باید تقویت شود.

حسینی پور با بیان اینکه بیش از ۲۰رشته در مرکز فنی و حرفه ای ۲۲بهمن ساری آموزش داده می شود و هرچه این آموزش ها فراگیر تر شود رشد بهره وری را شاهد خواهیم بود، اضافه کرد: معتقدیم که تقویت مراکز فنی و حرفه‌ای  برای رشد اقتصادی استان موثر است.

کد خبر 1199300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha