بستری ۸ بیمار کرونایی در بیمارستان شهید بهشتی آستارا

بصیری‌مقدم از بستری ۸ بیمار کرونایی در بیمارستان شهید بهشتی بندر آستارا خبر داد و گفت: ۴۵ درصد بستری‌ها در بیمارستان شهید بهشتی آستارا هیچ نوبت واکسن کرونا را تزریق نکرده‌اند.

«فرید بصیری‌مقدم» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا به موج هفتم کرونا اشاره کرد و افزود: دستورالعمل‌های بهداشتی در مقابله با ویروس کرونا جدی گرفته شود.

 

مدیر شبکه بهداشت و درمان بندر آستارا با تاکید بر اینکه تزریق نوبت های یادآور واکسن، مورد توجه عموم مردم باشد، افزود: ادارات و اصناف از ارائه خدمات به افرادی که کارت واکسن ندارند، خودداری کنند.

 

وی به تعداد بستری‌های ناشی از بیماری کرونا در بیمارستان شهید بهشتی بندر آستارا اشاره کرد و گفت: ۸ بیمار کرونایی در بیمارستان شهید بهشتی آستارا بستری هستند.

 

بصیری‌مقدم اظهارکرد: یک بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه، 5 نفر در بخش داخلی و 2 کودک در بخش اطفال بستری هستند.

 

مدیر شبکه بهداشت و درمان بندر آستارا ادامه داد: اگر دستورالعمل‌های بهداشتی رعایت نشود و افراد واکسینه شده افزایش پیدا نکنند، افزایش مبتلایان به کرونا ویروس و بستری‌ها را شاهد خواهیم بود.

 

وی با اشاره به اینکه براساس آمار ۴۵ درصد بستری‌ها در بیمارستان شهید بهشتی آستارا هیچ نوبت واکسن کرونا را تزریق نکرده‌اند، اضافه‌کرد: این مسئله نشان دهنده اهمیت تزریق واکسن کرونا است.

 

بصیری‌مقدم به فرا رسیدن ماه محرم اشاره کرد و افزود: طبق هماهنگی‌هایی که با اداره تبلیغات اسلامی، شورای هیئات مذهبی و هیئت امنای مساجد، تاکید بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک در اماکن سربسته در برگزاری مراسم عزاداری صورت گرفته و قطعا با همکاری با یکدیگر شور حسینی را در کنار شعور حسینی به همه نشان خواهیم داد.

 

مدیر شبکه بهداشت و درمان بندر آستارا، وضعیت این شهرستان از لحاظ کرونایی را زرد دانست و خاطرنشان‌کرد: با عدم مراقبت و توجه نکردن به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، به سرعت به سوی وضعیت قرمز و ناگوار حرکت می‌کنیم.

کد خبر 1199310

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha