فرمانداران برای رفع مشکلات موکب ها به خط شوند/لزوم واکیسنه شدن زائرین اربعین

سلگی با بیان اینکه مطابق تصمیم ستاد مدیریت کرونا شرط اعزام زائرین اربعین واکسینه شدن با ۲یا۳دز واکسن است، گفت: همچنین برای جلوگیری از ازدحام زائرین اربعین روند ثبت نام زوار به موقع با اتخاذ تمهیدات انجام شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «روح الله سلگی» امروز (۲مرداد) در جلسه ستاد اربعین حسینی استانداری مازندران با بیان اینکه تمامی زائرین و خادمین موکب ها باید با ورود به سامانه سماح، پیش ثبت نام نمایند، اظهار کرد: مطابق اعلام مراجع رسمی زائرین و خدمه برای حضور در پیاده روی اربعین باید ۲یا۳دز واکسن کرونا دریافت کرده باشند همچنین داشتن تست pcr یا آزمایش پی سی آر نیز الزامی است.

 

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران از مسئولین بهداشت و درمان استان مازندران خواست تا برای حفظ سلامت زائرین اربعین در زمان رفت، استقرار در عراق و بازگشت از این سفر معنوی‌، آموزش های لازم را از طریق صدا و سیما و شبکه های اجتماعی به سمع و نظر مردم شریف استان برسانند.

 

وی با بیان اینکه برای جلوگیری از ازدحام زائرین اربعین روند ثبت نام زوار به موقع انجام شود، گفت: همایش فرمانداران استان را پنجشنبه هفته جاری خواهیم داشت و باید جلسه ستاد اربعین شهرستان ها با هدف رفع مشکلات موکب های اربعین همانند انتقال کالا و خادمین موکب ها تشکیل شود.

 

سلگی با بیان اینکه تامین خودروی سنگین چالش ستاد اربعین استان است، تصریح کرد: بر اساس دستورالعمل، موکب ها ساماندهی شدند و تجهیزات و وسایل مورد نیاز در حال آماده سازی است. امید است در اربعین امسال نیز برگ زرین دیگری بر دفتر افتخارات استان مازندران بیافزاید.

 

وی با بیان اینکه مازندران دیار علویان است و برگزاری باشکوهتر مراسم اربعین حسینی جزیی از فرهنگ و اصالت مازندران به شمار می رود و هر یک از افراد عضو این کمیته ها می بایست به وظایف خود به خوبی عمل کنند.

 

سلگی در خصوص تهیه زمین برای احداث موکب مازندران در ایلام اظهار کرد: پیگیری تهیه زمین می بایست با سرعت و جدیت پیگیری شود .

کد خبر 1199315

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha