تصویب بیش از ۵۱ میلیارد تومان برای تکمیل طرح‌ها در آستارا

رضایی‌پور از تصویب ۵۱ میلیارد و ۹۴۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان اعتبار برای تکمیل ۱۰۳ طرح عمرانی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، «عنایت رضایی‌پور» امروز(یکشنبه، ۲ مرداد) در جلسه کمیته برنامه‌ریزی که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهارکرد: برای تکمیل ۱۰۳ طرح عمرانی در آستارا ۵۱ میلیارد و ۹۴۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان اعتبار به تصویب رسیده است.

 

فرماندار بندر آستارا با بیان‌اینکه این میزان اعتبار نسبت به سال گذشته ۲۳ درصد افزایش یافته است، افزود: افزایش این میزان اعتبار نشان از توجه ویژه دولت سیزدهم به شهرستان حساس و استراتژیک آستارا دارد.

 

وی تصریح‌کرد: میزان اعتبار اختصاصی مربوط به پروژه‌های عمرانی در بخش‌های آسفالت معابر روستایی، ورزش و جوانان، آب، احداث خانه‌های بهداشت روستایی، برطرف کردن نقاط حادثه خیز راه‌های اصلی و فرعی و دیگر حوزه‌های مهم و اولویت‌دار است.

 

رضایی‌پور با اشاره به اینکه اولویت با تکمیل طرح‌های نیمه تمام است، گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی با پرداختن به ابعاد مختلف طرح‌ها، جذب اعتبارات مصوب را پیگیری کنند.

 

عالی‌ترین نماینده دولت در بندر آستارا با بیان‌اینکه این شهرستان به سبب موقعیت مرزی و گردشگری، نیازمند نگاه ویژه مدیران استانی و کشوری است، افزود: باید با توجه به کمبود منابع مالی، برنامه‌ریزی لازم و مدیریت جهادی مد نظر مسئولان باشد.

 

وی با تاکید بر اینکه کارگروه تخصصی عمران و پیشرفت پروژه‌ها تشکیل شود و مجدانه پیگیر اجرای پروژه‌ها باشد، تصریح‌کرد: در اجرای پروژه‌های سال جاری باید اولویت‌بندی صورت گیرد.

 

رضایی‌پور خاطرنشان‌کرد: از ظرفیت اعتبارات شهرستانی در جهت اجرای پروژه‌ها در آستارا بهره‌مند شویم که می‌طلبد در انتخاب پیمانکار هم دقت کنیم.

کد خبر 1199318

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha