عزاداری‌های محرم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در پیشوا برگزار می‌شود

فرماندار شهرستان پیشوا گفت: عزاداری‌های محرم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در پیشوا برگزار می‌شود ولی اجرای مراسم باید در فضای باز و با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از شهرستان های استان تهران، نشست ستاد مدیریت بیماری کرونا شهرستان پیشوا به ریاست ابراهیم تاجیک نوری فرماندار و با حضور سیروس جعفری معاون سیاسی انتظامی فرمانداری، بخشداران مرکزی و جلیل‌آباد و سایر اعضا برگزار شد.

 

ابراهیم تاجیک‌نوری فرماندار پیشوا در نشست ستاد مدیریت کرونا این شهرستان گفت:  با آنکه شیوع کرونا، پیامدهای ناگواری به دنبال داشت ولی درس آموزه‌های زیادی در مدیریت فرهنگ، دین، سلامت، اقتصاد و سایر زمینه‌ها بر‌جای گذاشت که نباید به فراموشی سپرده شود.

 

وی افزود: اکنون شهرستان پیشوا در شرایط قرمز کرونایی قرار دارد و انجام واکسیناسیون و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی می‌تواند در بهبود این وضعیت موثر واقع شود، با توجه به در پیش بودن ماه محرم و ایام عزاداری سالار شهیدان حضرت امام حسین(علیه‌السلام)، هیچ هیئتی تعطیل نمی‌شود ولی مراسم باید در فضای باز و با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار شود.

 

تاجیک نوری با تاکید بر نظارت بر اماکن عمومی توسط بازرسین اظهار داشت: کارشناسان شبکه بهداشت و درمان از ادارات و صنوف بازدیدهای مستمر و اثرگذار داشته و بر رعایت دستورالعمل‌ها نظارت کنند، همچنین این اداره با انجام تبلیغات محیطی مناسب و بهره‌گیری از فضای مجازی، همواره به مسئله آموزش و هشدار به موقع اهتمام ورزیده و مردم را به مشارکت در انجام واکسیناسیون و اجرای شیوه‌نامه‌ها برای گذر از این شرایط تشویق کند.

 

فرماندار پیشوا انجام واکسینانسیون را موحب کاهش دوباره کرونا دانست و بیان داشت: استقبال گروه‌های مختلف اصناف، روحانیون، معلمان، نیروهای نظامی و انتظامی، مدیران و کارکنان ادارات و ...‌از واکسیناسیون،‌ موجب ترغیب دیگر مردم‌ به این مهم می‌شود.

کد خبر 1199331

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha