قرارگاه فرهنگی در تیران و کرون تشکیل شد

محمدی کیا با اشاره به ضرورت همکاری مشترک نهادهای فرهنگی گفت: به منظور هم افزایی و جلوگیری از موازی کاری قرارگاه فرهنگی در تیران و کرون تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان،  «علی محمدی کیا»  روز یکشنبه(2 مرداد) در جلسه تودیع و معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی تیران و کرون با اشاره به تعامل و همکاری مشترک بین بخشی و هم افزایی دستگاه های اداری اظهارداشت: در حوزه فرهنگی نیازمند همکاری و تعامل بین نهادها و دوری از موازی کاری و حذف همدیگر هستیم.

 

فرماندار تیران و کرون افزود: به منظور هم افزایی و جلوگیری از موازی کاری قرارگاه فرهنگی در تیران و کرون تشکیل شد که چنین کار ستاد حلقه مفقود نهادها و سازمان های فرهنگی شهرستان بود.

وی ادامه داد: تصمیم سازی و تعامل دستگاه های اداری و مردمی برای برنامه ریزی رویدادهای فرهنگی بر محوریت این قرارگاه و ستادهای بزرگداشت انجام می شود.

 

محمدی کیا با بیان اینکه متولیان حوزه های فرهنگی باید از روزمرگی و کار اداری خارج شده و با برنامه ریزی و تدوین چشم انداز پیش بروند، تصریح کرد: طی سال های گذشته رکود در دستگاه ها ایجاد شده و نتوانسته نیازهای فرهنگی را تا حد مطلوب رفع کنند.

وی نگاه واقع بینانه به چالش ها و نیازهای این حوزه را ضروری خواند و اذعان داشت: بدون برنامه ریزی و کار هدفمند قادر به خروج از معضلات و آسیب ها نخواهیم بود.

کد خبر 1199341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha