اهتمام همه جانبه در زمینه جهاد تبیین، لازمه مقابله با فتنه انگیزی  دشمن است

حجت‌الاسلام‌والمسلمین ملک زاده گفت: اهتمام همه جانبه در زمینه جهاد تبیین به خصوص از سوی جوانان مؤمن و انقلابی و دغدغه مند، لازمه مقابله با فتنه انگیزی های دشمن در عرصه های فرهنگی، سیاسی ، اجتماعی و غیره است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر محمد ملک زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قم با اشاره به اهمیت و ضرورت اهتمام نسبت به جهاد تبیین در شرایط حساس کنونی گفت: کارکرد مهم تبیین، زدودن غبار بدفهمی، تحریف و کج‌فهمی و زمینه سازی برای رفع شک و تردیدهاست چه آن که اساساً تبیین به‌معنای روشنگری و بیان حقیقت و واقعیت است.

 

عضو هیئت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی افزود: جهاد تبیین لازمه مقابله با خط تحریف دشمن است و به خصوص از نسل جوان مؤمن و انقلابی و دغدغه مندان این عرصه انتظار می رود که نسبت به لبیک گفتن به این ندا و مطالبه مقام معظم رهبری پیشگام باشند.

 

حجت‌الاسلام‌والمسلمین ملک زاده همچنین تصریح کرد:رهبر معظم انقلاب از موضع یک مجتهد و اسلام‌شناس معتقد به معارف ناب اسلامی می‌خواهد خط تبیین‌گری انبیا و اولیای الهی را ادامه دهد.

 

عضو هیئت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی ادامه داد: امام راحل در جهادی از جنس فرهنگ و اعتقادات دینی، حقایق کشور و اسلام را تبیین کرد و واقعیاتی را که در رژیم پهلوی اتفاق می‌افتاد و آن‌ها مخفی می‌کردند، مورد روشنگری قرار می داد و امروز مقام معظم رهبری حقیقتاً ادامه دهنده همان رسالت نورانی و پربرکت است.

 

وی با بیان این که تبیین، اساس تفکر انقلاب اسلامی است و مجاهدت در این زمینه لازمه دفاع از ارزش ها و دستاوردهای انقلاب به شمار می رود، ابراز داشت: جهاد تبیین باعث می شود که توطئه ها و فتنه انگیزی های دشمن در عرصه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و غیره تا حدود زیادی خنثی شود چرا که با وجود آگاهی و بصیرت مردم، دشمن عملاً راه به جایی نمی برد.

کد خبر 1199359

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha