بارش های رگباری و ناپایداری های جوی تا عصر سه شنبه ادامه دارد

داداشی با اشاره به وقوع بارش های رگباری پراکنده در اکثر مناطق گلستان طی ۲۴ ساعت گذشته گفت که ناپایداری جوی تشدید و تا عصر سه شنبه ادامه دارد.

«نوربخش داداشی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان اظهار داشت: طی ساعات آینده پارامترهای اقلیمی برای رگبارهای پراکنده در جای جای گلستان مهیا بوده اما بارش های مخاطره آمیز مورد انتظار نیست.

 

مدیرکل هواشناسی گلستان افزود: تحلیل و بررسی نقشه های هواشناسی بیانگر تداوم بارش های رگباری در استان تا عصر سه شنبه است.

 

بگفته داداشی از امروز(دوشنبه ۳ مرداد) بارش ها با شدت و وسعت بیشتری در نقاط مختلف استان به ویژه مناطق کوهپایه اتفاق می افتد.

 

وی ادامه داد: از شامگاه سه شنبه  بتدریج شاهد کاهش ابر و پدیده در استان خواهیم بود و روز چهارشنبه جو نسبتا پایدار همراه با افزایش نسبی دما فراروی اهالی گلستان است.

 

داداشی در ادامه گفت: جبهه ناپایدار بعدی از عصر پنج شنبه تا شنبه استان را تحت تاثیر قرار داده و مجددا کاهش دما و رگبار و رعد و برق طی این مدت در استان پیش بینی می‌شود.

 

اداره کل هواشناسی استان گلستان، دارای ۱۵۶ ایستگاه و سامانه هواشناسی از انواع مختلف از جمله  «سینوپتیک، اقلیم شناسی، باران‌سنجی، جاده‌ای، جو بالا، باران سنجی خودکار و پایش گرد و غبار» می باشد که در سطح است به صورت مداوم فعال می باشد.

 

کد خبر 1199369

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha