افتتاح آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای  در  زاهدان

همزمان با هفته ملی مهارت، آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای در رشته خیاطی با حضور مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای سیستان و بلوچستان در زاهدان افتتاح شد.

 به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان، آموزشگاه آزاد خیاطی در یکی از مناطق پر جمعیت شهر با حضور مدیر کل اموزش فنی و حرفه ای استان ، رئیس کانون های انجمن صنفی استان ، مسئول آموزشگاه های آزاد ، رییس انجمن طراحی و دوخت و مدیران اموزشگاه های ازاد استان وجمعی از روسای مراکز افتتاح شد.


در این افتتاح جلیل شهریاری با اظهار خرسندی از تشکیل و توسعه آموزشگاه های آزاد در سطح استان ، خصوصا مناطقی که این نیاز به وضوح دیده می شود آمادگی سازمان را برای ارائه هرگونه کمک در قالب قانون و مقررات جاری اعلام کرد.

 

وی در ادامه افزودند: از آنجایی که یکی از هدف های مهم سازمان تاکید بر حمایت از بخش خصوصی است ٬بنابراین مراکز ما از موازی کاری در رشته هایی که آموزشگاه های آزاد اجرا می کنند پرهیز کرده و این سهمیه را در اختبار بخش خصوصی گذاشته اند.

 

شهریاری از مدیر اموزشگاه ازاد خیاطی خواستار اموزش به شرط اشتغال شد و گفت : نباید فقط روی اموزش تمرکز کنید بلکه باید اموزش همراه با تولید و مسیری برای اشتغال و شناسایی نخبگان مهارتی باشد .

 

گفتنی است در پایان این افتتاح بازدیدی از تجهیزات آموزشگاه توسط مدیرکل اموزش فنی و حرفه ای استان انجام شد .

کد خبر 1199407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha