برگزاری جشنواره فرهنگی انجمن خواهران مسلمان در ایرلند

گروهی از زنان مسلمان در دوبلین، یک جشنواره فرهنگی با هدف همزیستی بین جامعه مسلمانان و جامعه غیرمسلمانان را در ایرلند برگزار می کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الالوکه، انجمن خواهران مسلمان ایرلند اعلام کرد: یک جشنواره فرهنگی برای گسترش ارتباط بین مسلمانان و جامعه ایرلند در روز پنجشنبه 4 آگوست در پارک فونیکس در دوبلین، پایتخت ایرلند برگزار می شود.

 

گروهی از زنان مسلمان در دوبلین، میزبان این رویداد چند فرهنگی خواهند بود تا همزیستی بین جامعه مسلمانان و جامعه غیرمسلمانان ایرلند را تقویت کنند.

 

در این روز، فعالیت‌ هایی  از جمله نقاشی صورت، سرگرمی ‌های کودکان، بازی در باغچه، تزیین با حنا، فوتبال، غذا و غرفه‌ های صنایع دستی انجام می شود.

 

خانم لورن اوکانر به عنوان بنیانگذارانجمن خواهران مسلمان ایرلند گفت: هدف از این رویداد فرهنگی حذف موانع بین جامعه مسلمان و غیر مسلمان است، علاوه بر این که فرصتی برای همگان فراهم می کند تا در مورد تعدادی از موضوعات با یکدیگر گفت گو کنند.

 

وی افزود: کودکان محور مهم این فعالیت فرهنگی خواهند بود. این رویداد به دنبال ادغام خانواده ها و کودکان از جامعه مسلمان و غیر مسلمان برای تبادل ارتباطات و گفتگو است.

 

خانم لورن اوکانر تاکید کرد: فعالیت فرهنگی انجمن خواهران مسلمان ایرلند نخستین بار در سال 2019 میلادی برگزار شد و با استقبال مردم رو به رو شد، اما به دلیل شیوع کرونا به مدت دو سال متوقف شده بود و بار دیگر امسال فعالیت آن از سر گرفته شده است.

کد خبر 1199411

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha