ثبت نام بیش از ۸۱ هزار نفر در چهارمحال و بختیاری در طرح نهضت ملی مسکن

مقصودی گفت: در طرح اقدام ملی و پس از آن نهضت ملی مسکن ۸۱ هزار و ۷۰۵ نفر تقاضای خود را در شش مرحله در استان ثبت کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «حسینعلی مقصودی» در نشست با خبرنگاران و بازدید میدانی از مراحل اجرایی طرح نهضت ملی مسکن در شهرکرد اظهار داشت: از مجموع متقاضیان ثبت نام شده، ۵۸ هزار و ۷۲۰ نفر حائز شرایط شناخته شدند که از این تعداد ۲۹ هزار و ۵۴۴ نفر تایید نهایی شدند و ۲۲ هزار و ۸۹۳ نفر تشکیل پرونده دادند.

 

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال‌وبختیاری ادامه داد: تاکنون ۱۷ هزار و ۴۲۴ نفر وجه اولیه ۴۰ میلیون تومانی را واریز کرده‌اند و روند اتصال متقاضیان به طرح‌ها در حال انجام است.

 

وی با بیان اینکه در طول چهار سال باید ۴۱ هزار واحد مسکونی در استان ساخته شود، اظهار داشت: سهمیه استان در سال اول احداث ۱۰ هزار و ۲۳۲ واحد است.

 

مقصودی خاطرنشان کرد: در طرح اقدام ملی، احداث چهار هزار و ۴۰۰ واحد در سال ۹۹ و ابتدای سال ۱۴۰۰ آغاز شد.

 

وی با بیان اینکه مشکل تامین زمین در بسیاری از شهرهای استان برطرف شده است، خاطرنشان کرد: مشکل تامین زمین در شهرهایی نظیر لردگان، فارسان، کیان و بلداجی همچنان وجود دارد که برای رفع این چالش می‌توان از ظرفیت احداث مسکن به صورت خودمالکی استفاده کرد.

 

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه ۳۰۰ واحد مسکونی در محله ۳۴ شهرک منظریه در حال احداث است، افزود: احداث مسکن در طرح نهضت ملی مسکن در فاز بعدی در محله ۴۰ اجرا می‌شود.

 

کد خبر 1199421

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha