برگزاری همایش بصیرت عاشورایی در بهشهر

فاضلی از برگزاری همایش بصیرت عاشورایی در بهشهر خبر داد و گفت: این مراسم معنوی با هدف بصیرت افزایی در آستانه ماه محرم و استقبال از این ماه برگزار می شود.

«محمدحسین فاضلی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: بزرگداشت شعائر دینی در طول سال یکی از وظایف مهم اداره اوقاف و امور خیریه در کنار همه برنامه های ابلاغی و اجرایی است و در این راستا با همه توان پای کار هستیم.

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بهشهر افزود: ائمه اطهار(ع) حق بزرگی بر ما دارند و با توجه به اینکه هدایت بشریت با هدایت ها و راهنمایی های اهل بیت(ع) میسر است در شرایط فعلی که دشمن تا منازل همه ما نفوذ کرده و در پی حمله به اعتقادات و ارزش های دینی و ارزشی ماست باید در این راستا تلاش بیشتری برای شناساندن اهل بیت(ع) انجام شود.

 

وی با اشاره به ماه محرم و بزرگداشت این ایام خاطر نشان کرد: ماه محرم ماه امام حسین(ع) و یاران باوفایش است و باید پیام عاشورای حسینی و امر به معروف و نهی از منکر حسینی در جامعه نهادینه شود و این مهم یکی از وظایف ماست.

 

فاضلی از برگزاری همایش بصیرت عاشورایی در بهشهر خبر داد و گفت: این مراسم معنوی با هدف بصیرت افزایی در آستانه ماه محرم و استقبال از این ماه برگزار می شود.

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بهشهر افزود: همایش بصیرت عاشورایی در بهشهر با حضور امام جمعه بهشهر و مسئولان شهرستانی ویژه هیات مذهبی، مداحان، فرماندهان پایگاه بسیج، مبلغین و هیات مذهبی بقاع، مساجد و اماکن مذهبی شهرستان بهشهر است.

 

وی یادآور شد: این برنامه معنوی پنج شنبه 6 مردادماه در مسجد قائم پایین بهشهر برگزار می شود تا در راستای برنامه های ابلاغی ماه محرم ارائه طریق شود.

کد خبر 1199471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha