تاکید بر حضور اصناف در نمایشگاه بین المللی فارس

خسروفرد گفت: نمایشگاه بین المللی فارس فرصتی برای بها دادن به صنعت کشور است و مدیرعامل نمایشگاه بر حضور اصناف در نمایشگاه ها تاکید ویژه دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید عبدالهادی خسرو فرد»، امروز (دوشنبه 3 مرداد) در نشست خبری مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس با اصحاب رسانه که به مناسبت بیست و یکمین نمایشگاه قطعات خودرو برگزار شد، گفت: تعامل ما با نمایشگاه بین المللی فارس مطلوب است و این نمایشگاه فرصتی برای بها دادن به صنعت کشور است و مدیرعامل نمایشگاه بر حضور اصناف در نمایشگاه ها تاکید ویژه دارد.

رئیس اتحادیه لوازم یدکی فارس افزود: شرکت کنندگان با حضور در نمایشگاه ها به نوعی اعتبار برای خود کسب می کنند و لیست شرکت کنندگان صنعت خودرو ابتدا به اتحادیه ارسال می شود و با تایید و بررسی مجوز برای شرکت در نمایشگاه خودرو و قطعات خودرو داده می شود.

وی اضفه کرد: در زمان برگزاری نمایشگاه بر عملکرد شرکت کنندگان نیز توسط اتحادیه نظارت می کنیم و تنها نمایشگاهی که در کشور تخصصی برگزار می شود و تعامل نزدیک با اصناف و اتحادیه دارد، نمایشگاه بین الملللی فارس است.

«امیر خرم»، نیز در این نشست گفت: بیست و یکمین نمایشگاه قطعات خودرو با حضور ۸۰ شرکت از ۱۷ استان برگزار خواهد شد و 25 درصد شرکت کنندگان از فارس هستند و در پنج سال گذشته نمایشگاه خودرو از قطعات آن مجزا شده است.

مجری نمایشگاه قطعات خودرو و مدیرعامل شرکت «راشا دیار فارس» اعلام کرد: امسال رشد ۴۵ درصدی متراژ و ۵۰ درصدی مشارکت کنندگان استانی را در نمایشگاه قطعه خودرو داریم و ۸۵ درصد شرکت کننده و سایرین توزیع کننده هستند.

کد خبر 1199492

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha