تشرّف اعضای ستاد نماز جمعه نوش آباد به حرم سلطانعلی بن امام باقر(ع)

در آستانه سالروز اقامه نخستین نماز جمعه پس از پیروزی انقلاب، امام جمعه و اعضای ستاد نماز جمعه نوش آباد به حرم سلطانعلی بن امام باقر(ع) مشرف شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، در آستانه پنجم مردادماه سالروز اقامه نخستین نماز جمعه پس از پیروزی انقلاب، امام جمعه  و اعضای ستاد نماز جمعه شهر نوش آباد به حرم سلطانعلی بن امام باقر(ع) مشرف شدند.

 

حجت الاسلام سید حسین علوی در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: جناب سلطانعلی فرزند بلافصل امام محمد باقر است و از امامزادگان واجب التعظیم و مستجاب الدعوه محسوب می شود.

 

امام جمعه شهر نوش آباد با اشاره به مقام والای حضرت سلطانعلی(ع) افزود: حقیقتا آن نورانیت و غربت و حس معنوی که در کربلا اباعبدالله الحسین علیه السلام وجود دارد، همان حس و فضای معنوی در زیارت حضرت سلطانعلی در مشهد اردهال هم وجود دارد و به حق کربلای ایران شمرده می شود.



اعضای ستاد نماز جمعه نوش آباد پس از آن به شهر سبز نیاسر سفر کرده و در بیت حضرت آیت الله لطفی ابوی شهید راه نابودی اسرائیل و مدافع حرم حضرت زینب شهید محمد مهدی لطفی نیاسر حضور یافتند.



آیت الله لطفی نیاسر  در این دیدار خاطراتی از مبارزات خودش را با ساواک و حضور و سخنرانی در شهر نوش آباد در اوایل انقلاب را بیان داشت.

 

وی در ادامه گفت: دشمن قصد داشت با شهادت فرزندم مرا ناراحت و محزون و گریان ببیند اما هنوز بحمدالله در هیچ جلسه رسمی کسی اشک مرا ندیده و حتی در تشييع جنازه او هم لباس مشکی به تن نکردم و به همه گفتم که شهادت او را به من تبریک بگویید.



پدر شهید لطفی در پایان ضمن اشاره به خاطره ای از دیدار با رهبر معظم انقلاب گفت: وقتی به دیدار مقام معظم رهبری رسیدم گفتم شهادت مهدی را به شما تبریک می گویم اما فقدان معلومات و علم و اخلاص فرزندم را به شما تسلیت می‌گویم.

 

شهر نوش آباد از توابع شهرستان آران و بیدگل با ۱۲ هزار نفر جمعیت در فاصله سه کیلومتری غرب این شهرستان واقع شده است./

کد خبر 1199505

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha