هیئت‌های مذهبی نسبت به نظام اسلامی دغدغه دارند/ مبلغان دینی جهاد تبیین را در اولویت تبلیغ در محرم و صفر قرار دهند

آیت‌الله صدیقی با بیان اینکه هیئت‌های مذهبی همه نسبت به نظام اسلامی دغدغه دارند، گفت: مبلغان دینی جهاد تبیین را در اولویت تبلیغ دین و خدمت به انقلاب اسلامی در ماه های محرم و صفر و مجالس روضه قرار دهند.

آیت الله «کاظم صدیقی» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه جهاد تبیین، دستور قرآنی است و پیامبر اسلام (ص) با زبان تبیین مردم را جذب دین کردند، اظهار کرد: مقام معظم رهبری نیز با درک همین واقعیت، جهاد تبیین را مطرح کردند تا تلاش دشمن برای ایجاد فاصله میان مردم و نظام اسلامی، بی اثر بماند.

 

امام جمعه موقت تهران افزود: ماه های محرم و صفر بهترین فرصت و زمان برای تبیین دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی است و همه باید این دو ماه را ضمن سوگواری و روضه خوانی و بیان مصیبت های اهل بیت (ع)، صرف خدمت به انقلاب اسلامی کنند.

 

وی اضافه کرد: مبلغان دینی نیز باید جهاد تبیین را در اولویت تبلیغ دین و خدمت به انقلاب اسلامی در ماه های محرم و صفر و مجالس روضه قرار دهند. روحانیون عزیز ما هر جا حضور می یابند باید پیگیر مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی باشند.

 

صدیقی ادامه داد: مجلس سوگواری برای اهل بیت (ع) که پیوند با نظام جمهوری اسلامی و تلاش برای مطالبات مقام معظم رهبری نداشته باشد، از ماهیت اصلی خود دور شده است. این همه شهید نداده ایم که هیئت دغدغه انقلاب اسلامی را نداشته باشد. البته هیئت های مذهبی در کشور ما همه دغدغه مند هستند ولی دشمن خبیث تلاش می کند این دغدغه مندی را حذف کند که به همت مدیران و مبلغان و مداحان اهل بیت (ع) این چنین نخواهد شد.

 

کد خبر 1199510

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha