افتتاح اولین نمایشگاه انفرادی اتودهای آموزشی طراحی در بهشهر

فلاح گفت: اولین نمایشگاه انفرادی اتودهای آموزشی طراحی با مداد با هنرنمایی نوجوان بهشهری در سالن فرهنگ و ارشاد اسلامی بهشهر افتنتاح شد.

«مسعود فلاح» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: شناسایی استعدادهای هنری و فرهنگی، هدایت و حمایت از هنرمندان یکی از وظایف مهمی است که در عرصه فرهنگ و هنر برعهده داریم و همین شناسایی استعدادها و بارور کردن آن موجب می شود تا در عرصه فرهنگ و هنر خوش بدرخشیم.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهشهر افزود: بر همین اساس، یک نوجوان بهشهری در راستای اتودهای مختلف طراحی با مداد، توانسته به موفقیت های خوبی برسد که این موفقیت ها در قالب یک نمایشگاه و رخداد هنری بزرگ با ابتکار نوجوان امیرعلی شهاب با عنوان اولین آموزش انفرادی در سالن بصیرت ارشاد بهشهر بروز کرد.

 

وی خاطر نشان کرد: این نوجوان نخبه در 2 سال اتودهای مختلف آموزشی را قلم زده و نمایشگاه در بخش های مختلف را راه اندازی کند.

 

فلاح گفت: اولین نمایشگاه انفرادی اتودهای آموزشی طراحی با مداد با هنرنمایی نوجوان بهشهری در سالن فرهنگ و ارشاد اسلامی بهشهر افتنتاح شد و یک هفته برقرار است.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهشهر افزود: در اولین نمایشگاه انفرادی اتودهای آموزشی طراحی با مداد، اثر بی جان، و جاندار مختلفی برای ارائه به علاقمندان به نمایش گذاشته شده است.

 

وی یادآور شد: از همه اساتید در رشته های مختلف فرهنگی و هنری خواشمندیم در شناسایی این افراد توانمند تلاش کرده تا جوانان و نوجوانان ما برای کشورمان افتخارآفرینی کرده و ما با شناسایی استعدادهای بالقوه و به فعل رساندن آن شاهد ارائه خدمات شایسته به فرهنگ و هنر باشیم.

کد خبر 1199517

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha