برنامه ايمنی آب گامی بزرگ در جهت حفظ و ارتقاء کيفيت آب در جهرم است

شعبانی گفت:برنامه ايمنی آب در راستای حفظ و ارتقاء کیفیت آب و جلوگیری از آلوده شدن آب آشامیدنی از حوضه آبریز تا نقطه مصرف اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «محمدحسن شعبانی»، امروز (دوشنبه ۳ مرداد) در جلسه دور سوم ممیزی منابع آب، با بیان اینکه اجرای برنامه ايمنی آب گام بزرگی در جهت حفظ و ارتقاء کيفيت آب است، گفت: این امر مهم  جلوگيری از ورود آلودگی ها به منابع تامين آب و شبکه های آبرسانی است.  

فرماندار ویژه شهرستان جهرم افزود: این برنامه در راستای حفظ و ارتقاء کیفیت آب و جلوگیری از آلوده شدن آب آشامیدنی از حوضه آبریز تا نقطه مصرف اجرا می شود. 

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم برنامه ایمنی آب، بتواند در ارتقای سطح بهداشت آب آشامیدنی، نقش موثری داشته باشد.
  
شعبانی بیان داشت: ممیزی برنامه به عنوان یکی از فعالیت های مهم جهت دستیابی به اهداف فاز اعتبارسنجی کارایی در اين برنامه در نظر گرفته شده است و در قالب اين فعاليت تلاش می شود. 

وی تصریح کرد: با طراحی و بهره برداری سیستم آبرسانی، امکان تحویل مستمر آب با کیفیت مطلوب را به مصرف کننده فراهم شود. 

فرماندار ویژه شهرستان جهرم اجرای برنامه ایمنی آب را پیشگیری از آلودگی منابع آب، تصفیه آب برای کاهش یا حذف آلودگی، دستیابی به استانداردهای کيفی آب، پيشگيری از آلودگی مجدد در صورت ذخيره سازی، توزيع و مصرف آب آشاميدنی سالم از نقطه آبگير تا مصرف از مهمترين اهداف این برنامه بيان کرد. 

در ادامه پس از بحث و تبادل نظر مقررشد پس از بررسی زمین سایت های دفن زباله شهری و روستایی تامین و به شهرداری ها و دهیاری ها تحویل شود.

تسریع و ساماندهی روند جمع آوری پسماندهای عفونی مراکز درمانی بخش خصوصی و برخورد قانونی با مراکز متخلف، نصب سیستم پیش تصفیه فاضالب بیمارستان «شهید مطهری» از جمله مصوبات این جلسه بود.

کد خبر 1199533

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha