دو نوجوان آران و بیدگلی برگزیده مسابقه کشوری«مشاعره امیربیان» شدند

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان آران و بیدگل از برگزیده شدن دو دختر نوجوان آران و بیدگلی در مسابقه«مشاعره امیربیان» خبر داد.

جواد رنجکش در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: «مسابقه مشاعره امیر بیان» به همت محافل ادبی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در استان‌های مختلف برگزار شد، برگزیدگان خود را در ۲ گروه سنی زیر ۱۸ سال و بالای ۱۸ سال شناخت.

 

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان آران و بیدگل افزود: در این مسابقه که سومین مسابقه ملی مشاعره پس از مسابقات مشاعره با موضوعات شعر رضوی و کتاب است؛ ۲۵۰ نفر شرکت کننده از ۳۱ استان کشور در مراحل استانی و ملی به رقابت پرداختند.

 

رنجکش ادامه داد:پس از برگزاری مسابقات استانی، انتخاب افراد جهت شرکت در مشاعره ملی غدیر طی ۶ نوبت در سه روز انجام گرفت و ۴۰ نفر از شرکت کنندگان در ۲ بخش بزرگسال و کودک و نوجوان به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.

 

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان آران و بیدگل تصریح کرد: در این مسابقه حدیثه استانی و الینا بافنده دو دختر نوجوان از کتابخانه مجتهدالزمان بیدگلی شهرستان آران و بیدگل به عنوان برگزیدگان ریز ۱۸ سال این مسابقه انتخاب و معرفی شدند.

کد خبر 1199538

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha