آغاز اجرای عملیات احداث پل پیامبر اعظم(ص) در بندرعباس

عملیات احداث پل پیامبر اعظم(ص) با حضور استاندار هرمزگان، شهردار بندرعباس، فرماندار بندرعباس، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس، جمعی از مسئولان استانی و شهرستان و مدیران شهرداری در بندرعباس اجرایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، « مهدی نوبانی » در اين آیین کلنگ زنی پل پیامبر اعظم(ص) اظهار کرد: امروز با کلنگ زنی عملیات احداث پل پیامبر اعظم(ص) یکی از رويدادهای مهم و مثبت توسعه شهر برای شهروندان بندرعباسی رقم خورد.


وی افزود: با احداث و بهره برداری از این پل، بار ترافیکی بلوارهای منتهی به غرب شهر بندرعباس کاهش پیدا می كند و با توجه به اینکه اين پل مهم راه دسترسی نزديكتری به صنایع غرب و بندر شهيد رجايی محسوب مي شود کارکنان و کارمندان اين مجموعه ها نزديكتر، ايمن تر و با حداقل ترافيك مي توانند از اين مسير استفاده کنند.


شهردار بندرعباس ادامه داد: افتتاح این پل در آينده می تواند باعث تسهیل در کاهش تصادفات و ترافیک شود.


نوبانی گفت: شهرداری بندرعباس در راستای خدمت رسانی به شهروندان گام های موثری را برداشته است كه حمایت و پشتیبانی شورای اسلامی شهر بندرعباس در اين مسير تاثير بسزايي داشته و از اعضای محترم شورا در خصوص همراهی و همكاری در به ثمر نشستن پروژه ها و برنامه ها به خصوص عمليات احداث پل پيامبر اعظم (ص)قدر دانی می کنم.


وی عنوان کرد: در هفته دولت پروژه های متعددی نظیر افتتاح پارک ساحلی، کلنگ زنی شهربازی و همچنین نهضت آسفالت و بازگشایی معابر را خواهيم داشت و قطعا با تلاش و كوشش و جديت در اداره امور درخواستهای مردم برای توسعه شهر محقق خواهد شد.

 

شهردار بندرعباس گفت: از حمایت ها و پشتیبانی های استاندار هرمزگان در ارتباط با احداث پل پیامبر اعظم(ص) و همچنین تامین مبلغ ۶۰ میلیارد تومان از ۱۱۰ میلیارد تومان هزينه این پروژه تشکر و قدردانی می کنم.

 

نوبانی با اشاره و تشريح جزييات اين پروژه گفت: عمليات اجراي اين پل ۱۸ ماه به طول می انجامد و شرکت توسعه ایثار سبلان پيمانكار این پروژه است.

 

شهردار بندرعباس گفت: پل دارای ۱۲ دهنه و حجم بتن ریزی آن ۹ هزارو ۸۰۰ متر مکعب و بالغ بر ۲۵۲ تن آهن آلات برای ساخت پل مذکور استفاده می شود.

 

وی در ادامه اظهار داشت: حجم خاکریزی و خاکبرداری حدود ۸۱ هزار متر مکعب و عرض آسفالت ۱۰ متر است و با افتتاح این پل، بلوار شهيد رجايی از بن بست خارج و به آزاد راه بزرگ شهيد رجايی وصل می شود.

 

نوبانی در پایان تصریح کرد: شهرداری بندرعباس به عنوان مجری طرح های عمرانی شهر بازوی توانمند و پيش رو در حوزه های مختلف عمرانی است.

 

« فاطمه جراره »، رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس نیز گفت: همراهی استاندار و مجموعه دولت با شورای شهر و شهرداری بندرعباس می تواند اتفاقات خوبی را برای شهر بندرعباس و شهروندان رقم بزند.

 

وی افزود: احداث این پل نقش بسزایی در کاهش ترافیک میدان باهنر، پل سایت و بلوار پاسداران دارد و اگر این پل در زمان مقرر اعلام شده افتتاح شود شیرینی خدمتی که برای شهروندان انجام می دهیم دو چندان می شود.

 

جراره گفت: اگر در كنار شورای شهر و شهرداری همراهی و همکاری دیگر ارگان ها و سازمان ها را داشته باشيم قطعا و حتما پروژه هایی که به شهروندان وعده بهره برداری می دهیم در موعد مقرر به سر انجام و بهره برداری خواهد رسيد.

 

 

 

 

 

کد خبر 1199554

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha