اجرای کنسرت گلریزان «محمد معتمدی» در کاشان/جمع آوری ۶۴ میلیارد ریال برای آزادی زندانیان غیرعمد

رئیس اداره زندان کاشان از جمع آوری حدود ۶۴ میلیارد ریال در جشن آزادی زندانیان غیرعمد این شهرستان با اجرای کنسرت محمد معتمدی خبر داد.

محسن محبوبی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شمال استان اصفهان گفت: در جشن گلریزان کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد کاشان مبلغی در حدود ۶۴ میلیارد ریال برای آزادی زندانیان جمع آوری شد.

 

رئیس اداره زندان کاشان افزود: در این مراسم که به همت خیران کاشانی و با اجرای خواننده محبوب کاشانی «محمد معتمدی» به عنوان سومین همایش سحاب رحمت  در سالن شهرداری برگزار شد، حدود ۲۴ میلیارد ریال وجه نقد جهت آزادی زندانیان و معیشت خانواده ایشان جمع آوری شد که به حساب انجمن حمایت از زندانیان واریز خواهد شد.

محبوبی ادامه داد: همچنین در این مراسم اعتبار ساخت سوله اشتغال در زندان کاشان با برآورد هزینه ۴۰ میلیاد ریال توسط خیران کاشانی فراهم شد.

 

رئیس زندان  کاشان ادامه داد: اهدای یک قطعه النگوی طلا توسط مادر دوشهید عزیز جنگ تحمیلی و ساز گیتار توسط یکی از اعضای تیم استاد معتمدی برای آزادی زندانیان  لحظاتی ناب را در این مراسم رقم زد.

 

دادستان کاشان هم در حاشیه این مراسم با تقدیر از عملکرد استاد معتمدی کاشانی و تیم موسیقایی وی از استقبال مردم کاشان برای شرکت در این امر خدا پسندانه تشکر کرد.

 

دکتر روح اله دهقانی افزود: پروژه انرژی خورشیدی که در جلسه بعدی سحاب رحمت از درآمد ماهیانه ۴۰۰ میلیون ریالی برای انجمن حمایت از زندانیان تکمیل خواهد شد جهت استفاده در بحث آزادی و کمک به خانواده های ایشان استفاده خواهد شد.

کد خبر 1199563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha