۲۳ کیلوگرم موادمخدر در حوزه استحفاظی هنگ مرزی تایباد کشف شد

محمد چراغ گفت: در راستای كنترل و مراقبت از نوار مرز و برخورد قاطع با قاچاق موادمخدر در سرحدات کشورمان، مرزداران هنگ مرزی تایباد موفق شدند مقدار ۲۲ كيلو و ۹۰۰ گرم موادمخدر از نوع هروئين فشرده، شيشه و حشيش را كشف و ضبط كنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از تایباد، سرهنگ «محمد چراغ» در جمع خبرنگاران گفت: در راستاي كنترل و مراقبت از نوار مرز و برخورد قاطع با قاچاق موادمخدر در سرحدات کشورمان، مرزداران هنگ مرزي تایباد با برنامه‌ريزي دقيق عملياتی و تشديد اقدامات كنترلی از ورود مواد مخدر به داخل خاک کشور جلوگیری کردند.

 

فرمانده هنگ مرزی تایباد در ادامه افزود: مرزداران ضمن اشرافیت کامل اطلاعاتی و عملیاتی با اجرای کمین در مسيرهاي تردد قاچاقچيان مواد مخدر، منطقه مورد نظر را در كنترل خود قرار دادند و توانستند محموله موادمخدر را كشف كنند.

 

وی تصريح کرد: قاچاقچيان كه با استفاده از موقعیت جغرافیایی و تاریکی هوا قصد داشتند محموله موادمخدر را وارد كشور كنند، زماني كه خود را در كمين و محاصره مرزداران ديدند با رها كردن موادمخدر از محل متواری شدند.

 

چراغ خاطرنشان كرد: مرزداران هنگ مرزی تایباد در اين عمليات موفق شدند مقدار ۲۲ كيلو و ۹۰۰ گرم موادمخدر از نوع هروئين فشرده، شيشه و حشيش را كشف و ضبط كنند.

 

فرمانده هنگ مرزی تایباد افزود:دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ايران بدانند، امروز مرزبانان مجاهد بيش از هر زماني آمادگی و توان پاسخگويي به هر گونه تجاوز و تعرض به خاک ميهن عزيزمان را دارند و اجازه انجام اعمال خلاف قانون را به مخلان نظم و امنيت نمی دهند.

کد خبر 1199588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha