کسب مقام برتر سپاه فجر فارس در دوازدهمین جشنواره «مالک اشتر»

سردار بوعلی گفت: سپاه فجر فارس در دوازدهمین جشنواره «مالک اشتر» سپاه مقام برتر را در حوزه محرومیت زدایی کسب کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، سردار «یدالله بوعلی»، امروز (دوشنبه 3 مرداد) با اشاره به برگزاری دوازدهمین جشنواره «مالک اشتر» سپاه در جمع خبرنگاران گفت: سپاه فجر فارس در دوازدهمین جشنواره «مالک اشتر» سپاه مقام برتر را در حوزه محرومیت زدایی کسب کرد.

فرمانده سپاه فجر فارس ادامه داد: عملکرد سپاه و بسیج استان فارس در حوزه محرومیت زدایی، درخشان بوده و مرهون تلاش خستگی ناپذیر اعضای گروه های جهادی بسیج و فعالان این عرصه است.

وی اضافه کرد: عملکرد جهادگران بسیجی و فعالان عرصه محرومیت زدایی قابل تقدیر است و موفقیت فارس در عرصه های مختلف و به ویژه در خدمت رسانی به اقشار محروم و نیازمند جامعه الگو و شاخصی برای کشور است.

سردار بوعلی تاکید کرد: درخشش سپاه و بسیج فارس به حوزه محرومیت زدایی محدود نمی شود و در طرح های «نذر رهایی»، «توکاد» (تامین وسایل کمک آموزش برای دانش آموزان نیازمند)، نهضت کمک مومنانه و کمک به کادر درمان در طرح «شهید سلیمانی» نیز شاهد موفقیت های  سپاه و بسیج فارس بوده ایم.

وی همچنین اعلام کرد: گروه های جهادی بسیج فارس برای حضور فعال در واکسیناسیون علیه کرونا و کمک به کادر درمان استان فارس آمادگی کامل دارند.

کد خبر 1199592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha