حضور استان ایلام در نمایشگاه ملی مد و لباس «ایران ویژند ۱۴۰۱»

استان ایلام با تکیه بر توانمندی طراحان و تولید کنندگان داخل استان و با طرح های بومی در نمایشگاه ملی مد و لباس «ایران ویژند ۱۴۰۱» حضور دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، نمایشگاه «ایران ویژند ۱۴۰۱» از سوی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور زیر نظر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری برخی دیگر از دستگاه‌ها برپا شد و این رویداد با تکیه‌ بر توانمندی طراحان، تولیدکنندگان و برندها از بخش غیر رقابتی یازدهمین جشنواره مد و لباس فجر، میزبان علاقه‌مندان و فعالان صنایع نساجی و پوشاک در رشته‌های گوناگون است.

 

بنا بر موارد مندرج در فراخوان این نمایشگاه،  جمعی از فعالان حوزه مد و لباس شامل تولیدکنندگان، مدیران مؤسسات تک منظوره و چندمنظوره و شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در حوزه‌های طراحی پارچه و لباس، محصولات عفاف و حجاب، کیف و کفش، زیورآلات و بسته‌بندی در این رویداد گرد هم آمده و جدیدترین دستاوردهای خود را در معرض دید عموم قرار می دهند.

 

نخستین نمایشگاه تخصصی «ایران ویژند ۱۴۰۱» دوم تا پنجم مردادماه در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران در حال برگزاری است.


 

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام با توانمندی طراحان و تولید کنندگان داخل استان با تکیه بر فرهنگ بومی محلی در این نمایشگاه حضور دارد.

کد خبر 1199662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha