یکی از مهمترین سرمایه های سپاه مسئله معنویت و خانواده است

سردار فدوی، در جشن ازدواج خانواده سپاه روح الله استان مرکزی، گفت: یکی از مهمترین سرمایه های سپاه مسئله معنویت و خانواده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، سردار «علی فدوی» عصر امروز (3 تیر) در آیین جشن ازدواج خانواده های سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به اهمیت خانواده در سپاه، گفت: خانواده پاسدار یک هویت اجتماعی در تراز انقلاب اسلامی است و یکی از مهمترین سرمایه های سپاه مسئله معنویت و خانواده است و از عوامل موفقیت پاسداران در ماموریت ها می باشد و لذا روز به روز باید مسئله خانواده تقویت شود.

 

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به توطئه های دشمنان در راستای ضربه زدن به بنیان مقدس خانواده افزود: امروز دشمنان از طریق فضای مجازی به دنبال ضربه زدن به بنیان مقدس خانواده هستند که مدیریت فرهنگی در خانواده یکی از عرصه های دفاع از ارزش های اسلامی است و باید سبک زندگی اسلامی در خانواده تقویت شود.

 

این مقام مسئول رسالت همسران را رسالت زینبی و فاطمی دانست و ادامه داد: فرزندان و همسران پاسداران قطعا در مجاهدت ها و افتخار آفرینی پاسداران شریک هستند و نهاد مقدس سپاه جایگاه ویژه ای برای خانواده قائل است.

 

وی با تاکید بر اینکه تحکیم بنیان خانواده و تربیت فرزندانی در تراز انقلاب اسلامی برای ساختن ایرانی قوی در گام دوم مد نظر سپاه در فعالیت های خانواده است، اظهار کرد: سپاه و بسیج در کنار همه ماموریت ها و رسالت های خود توجه به امر خانواده و ازدواج هم برای خانواده های پاسداران و هم برای مردم و خصوصا نیازمندان را ضروری می داند چراکه سپاه با مردم و در بین مردم و برای مردم گام بر می دارد.

 

سردار فدوی با بیان اینکه مردم یکی از محوره های اصلی حرکت سپاه هستند، اظهار کرد: سپاه در سختی ها و مقاطع سخت همدرد مردم است و لذا ملت ایران که همواره وفاداری خود را به انقلاب و ارزشهای اسلامی نشان داده اند شایسته خدمت های صادقانه هستند.

کد خبر 1199694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha