رکاب‌زنی دوچرخه‌سواران آستارایی با شعار صلح و دوستی

کرامت و امید عزیززاده دوچرخه‌سواران آستارایی با شعار« صلح و دوستی» کشورهایی روسیه و گرجستان را رکاب می‌زنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، «کرامت عزیزاده» دوشنبه( ۳ مرداد) در حاشیه کاشت نهال در محوطه اداره کل گمرک این شهرستان، اظهارکرد: با هدف رساندن پیام صلح و دوستی ایرانیان به مردم روسیه و گرجستان به این کشورها سفر می‌کنیم.

 

دوچرخه‌سوار جهانگرد آستارایی با بیان‌اینکه این سفر خارجی را به همراه پسرم امید عزیززاده روز سه‌شنبه، ۴ مرداد آغاز می‌کنم، افزود: این برنامه فرهنگی ورزشی با حمایت‌های اتاق بازرگانی گیلان صورت می‌گیرد.

 

وی با اشاره به اینکه در این سفر در نظر داریم ۲ هزار و ۲۲ نهال در استان گیلان و شهرهای روسیه و گرجستان همچون مسکو، آستراخان و تفلیس بکاریم، تصریح‌کرد: حمایت از محیط زیست و زندگی سالم و اشاعه فرهنگ دوچرخه‌سواری از دیگر اهداف سفر است.

 

عزیززاده مدت سفر به کشورهای روسیه و گرجستان را ۲ ماه اعلام کرد و گفت: تاکنون ۴۰ هزار نهال در کشورهای مختلف کاشته‌ام و آرزو دارم در همه قاره‌ها صلح و دوستی برقرار شود.

 

دوچرخه‌سوار جهانگرد آستارایی با اشاره به اینکه این دوازدهمین سفرم به کشورهای خارجی است،اضافه‌کرد: تاکنون به عنوان سفیر دوستی و دوستدار طبیعت با دوچرخه به قاره‌های آسیا، اروپا و آمریکای جنوبی سفر کرده و بیش از ۷۰ کشور رکاب زده‌ام.

 

عزیززاده با اشاره به اینکه اقدامات فرهنگی و ورزشی خودم را از  سال ۱۳۸۷ آغاز کرده‌ام، خاطرنشان‌کرد: در رکاب‌زنی‌های خود، علاوه بر رساندن پیام صلح و دوستی ملت ایران به جهان، اقدام به کاشت نهال زیتون به عنوان سمبل صلح و دوستی در کشورهای مختلف از جمله مقرر سازمان ملل کرده‌ام.

کد خبر 1199701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha