افتتاح نمایشگاه اشتغال و کارآفرینی روستایی در شهرستان قرچک

نمایشگاه اشتغال و کارآفرینی روستایی در شهرستان قرچک با حضور کارآفرینان روستایی این شهرستان و با ارائه محصولات کارآمد و طبق نیاز افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از شهرستان های استان تهران، نمایشگاه اشتغال و کارآفرینی روستایی با حضور فاتحی‌نژاد فرماندار، قیصرپناه بخشدار و جمعی از مدیران و رؤسای ادارات و حضور پرشور مردم شهرستان قرچک در بوستان ولایت افتتاح شد.

 

در این مراسم مجید قیصرپناه بخشدار مرکزی شهرستان قرچک طی سخنانی اظهار داشت: توسعه روستاها از اهمیت بالایی برخوردار است در این بین بحث اشتغال روستایی نیازمند توجه ویژه است.

 

وی افزود: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته و با همکاری بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) اقدامات خوبی انجام شده و این روند با قوت بیشتر پی گرفته خواهد شد.

 

لازم به ذکر است، در این نمایشگاه که با همکاری بخشداری، بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، دهیاری و شوراهای اسلامی روستاهای شهرستان قرچک برپاشده است، کارآفرینان روستایی محصولات خود را در غرفه هایی همچون قالی بافی، چرم دوزی، عروسک بافی، مشبک کاری، پوشاک، مجسمه سازی، ظروف بلو و پلاستیک، ظروف سفال، گل و گیاه، شیرینی، گلهای دست ساز، ظروف سرامیکی، صتایع چوبی، عفاف و حجاب و ... عرضه کرده اند.

 

گفتنی است، این نمایشگاه از سوم لغایت ششم مرداد ماه سال جاری از ساعت ۱۰ صبح الی ۲۱ در بوستان ولایت قرچک برقرار است.

کد خبر 1199706

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha