پرداخت تسهیلات بخش مشاغل خانگی و خوداشتغالی در شادگان

شاوردی از پرداخت تسهیلات بخش مشاغل خانگی و خوداشتغالی در شهرستان شادگان خبر داد و گفت: بر اساس دستورالعمل اجرایی کمیته مشاغل خانگی به منظور پشتیبانی و تقویت طرح‌های مشاغل خانگی در ۲ حوزه طرح‌های مستقل و طرح‌های پشتیبان تسهیلاتی منظور شده‌ است.

«یوسف شاوردی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شادگان اظهار کرد: بر اساس دستورالعمل اجرایی کمیته مشاغل خانگی به منظور پشتیبانی و تقویت طرح‌های مشاغل خانگی در ۲ حوزه طرح‌های مستقل و طرح‌های پشتیبان تسهیلاتی منظور شده‌ است.

 


دبیر شورای اشتغال شادگان افزود: مطابق با این دستورالعمل سقف تسهیلات قابل پرداخت برای اشخاص مستقل یک میلیارد ریال و برای اشخاص پشتیبان ۲۰ میلیارد ریال، برای اشتغال و به‌کارگیری حداقل ۴۰ نفر تحت پوشش و به‌ ازای هر نفر ۵۰۰ میلیون ریال است.

 

وی اضافه کرد: همچنین مطابق با این دستورالعمل متقاضیان دارای شرایط فوق می‌توانند به ادارات مرتبط با طرح صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی و گردشگری و بنیاد شهید انقلاب اسلامی شهرستان جهت تکمیل مدارک و کسب اطلاع بیشتر مراجعه کنند.

 

شاوردی در پایان تصریح کرد: شرکت‌های تعاونی دارای شرایط فوق نیز می‌توانند برای این منظور به اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان شادگان مراجعه کنند.

 

کد خبر 1199711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha