۱۸۰۰ کولر و یخچال میان مددجویان کمیته امداد خوزستان توزیع شد

شیبه از توزیع کولر و یخچال به منظور رفع مشکلات سرمایشی منازل مددجویان کمیته امداد خبر داد و گفت: در مرحله اول اجرای این طرح ۶۰۰ کولر و یک هزار و ۲۰۰ یخچال توزیع شده است.

«جمال شیبه» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز، از توزیع کولر و یخچال به منظور رفع مشکلات سرمایشی منازل مددجویان کمیته امداد خبر داد و اظهار کرد: در مرحله اول اجرای این طرح ۶۰۰ کولر و ۱۲۰۰ یخچال توزیع شد و این اقدام در فصل تابستان ادامه دارد.

 

مدیرکل کمیته امداد خوزستان با اشاره به اینکه توزیع لوازم سرمایشی با اولویت مناطق محروم انجام می‌شود افزود: توزیع تجهیزات سرمایشی شامل کولر و یخچال و ... با هدف رفع بخشی از مشکلات مددجویان و بهبود کیفیت سطح زندگی با اولویت مددجویان ساکن مناطق محروم انجام می‌شود.

 

وی اضافه کرد: این تعداد کولر بین مددجویان تحت حمایت استان که فاقد هر گونه لوازم و تجهیزات سرمایشی هستند با اولویت ساکنان مناطق محروم متناسب شرایط آب وهوایی هر اقلیم توزیع می‌شود.

 

شیبه تصریح کرد: با همکاری افراد نیکوکار، خیران و سازمان‌ها، زمینه خرید دستگاه کولر فراهم و با اولویت خانواده‌های فاقد وسایل سرمایشی میان آنان توزیع می‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه خیران و نیکوکاران می‌توانند کمک‌های خود را از طریق مراکز نیکوکاری و ادارات کمیته امداد در سراسر استان به دست نیازمندان برسانند اذعان کرد: در طول سال اقلام لوازم ضروری زندگی به مددجویان و نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد خوزستان اهدا می شود.

 

مدیرکل کمیته امداد خوزستان با بیان اینکه طرح اهدای کولر به نیازمندان و پویش تهیه لوازم سرمایشی کار ابتکاری امدادگران جهادی در ‌روزهای گرم خوزستان است ابراز کرد: جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای خرید کولر برای نیازمندان و فقرا در قالب پویش کولر آغاز شده است.

 

وی با اشاره به اینکه هدف از راه‌اندازی این پویش، تهیه سیستم سرمایشی برای نیازمندان است اذعان کرد: حتی اگر کولر دست دوم یا پنکه‌ای دارید که استفاده نمی‌کنید یا توان تأمین خرید یک کولر را دارید می‌توانید با مراجعه به مراکز نیکوکاری و کمیته امداد در این طرح مشارکت کنید.

 

شیبه یاد آور شد: خیران و نیکوکاران می‌توانند کمک‌های خود را از طریق مراکز نیکوکاری و ادارات کمیته امداد در استان و یا با کد دستوری #061*8877* به دست نیازمندان برسانند.

 

کد خبر 1199716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha