کارگاه های آموزشی « خانواده و فرزند آوری» در آران و بیدگل برگزار شد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل از برگزاری سلسله نشست ها و کارگاه های آموزشی «خانواده، فرزند آوری و ارائه راهکارهای افزایش جمعیت» در این شهرستان خبر داد.

سعید ضابطی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل با گرامیداشت روز خانواده گفت: سلسله نشست ها و کارگاه های آموزشی با موضوع «فرزند آوری و ارائه راهکارهای افزایش جمعیت در کشور » توسط موسسه فرهنگی هنری اندیشه نوین صدرا و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان آران و بیدگل برگزار شد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل افزود:  همچنین در این راستا کارگاه های آموزشی و توجیهی ویژه خانواده ها و زوجین و چندین برنامه آموزشی دیگر در راستای موضوع جمعیت، تعالی خانواده و کاهش آسیب های اجتماعی از سوی این اداره برگزار شد.

 

ضابطی موضوع تحدید نسل را یکی از نقشه های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مطرح کرد و افزود: کشورهای غربی بعد از شکست های پی در پی در زمینه های اقتصادی و سیاسی در ایران، نقشه کاهش جمعیت و تحدید نسل را پیاده کردند تا کشور دچار مشکل جوانی جمعیت شود.

 

دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان آران و بیدگل ادامه داد: افزایش جمعیت باعث می شود تا در جامعه افراد صالح زیادتر شوند، توانایی ها بیشتر و نیروی انسانی نیز مترقی تر می شود و افزایش جمعیت در جامعه به عنوان یک ارزش اجتماعی، ارزش سیاسی و ارزش بین المللی است.

 

ضابطی گفت: تحدید نسل باعث پیری عمومی و کمتر شدن نیروی جوان و نیروی کار خواهد شد که تبعات بسیاری را برای جامعه در پی خواهد داشت، لذا با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری(مدظله العالی) که تولید و تکثیر و تربیت نسل را مهمترین معروف های نظام اسلامی می دانند بر همه مدیران دستگاه های اجرایی و خدماتی به عنوان یک معروف واجب و لازم است که برنامه های عملیاتی و پیشنهادی خود را در این خصوص ارائه کنند.

 

خاطر نشان می شود در راستای حمایت و کمک اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان از برنامه های هدفمند در راستای کاهش آسیب های فرهنگی و اجتماعی و با تایید این اداره، طرح ارسالی موسسه فرهنگی هنری اندیشه نوین صدرا مبنی بر برگزاری سلسله نشست ها وکارگاه های آموزشی با موضوع " فرزند آوری و ارائه راهکارهای افزایش جمعیت در کشور " در شهرستان آران و بیدگل تصویب و عملیاتی شد.

کد خبر 1199727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha