تجلیل از شاعران آیینی گلستان/ کتاب آثار شعرای آیینی استان چاپ می‌شود

مجمع شعرای اهل بیت (ع) موسسه فرهنگی میرداماد گرگان در نظر دارد به جای برگزاری جشنواره شعر عاشورایی از ۶ تن از شاعران آیینی استان گلستان تجلیل کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، مجمع شعرای اهل بیت (ع) موسسه فرهنگی میرداماد گرگان در نطر دارد برای سالجاری به جای فراخوان و برگزاری جشنواره شعر عاشورایی از تعدادی از شاعران آیینی استان گلستان تجلیل به عمل آورد.

 

برهمین اساس مجمع شعرای اهل بیت (ع) این موسسه امسال برای تجلیل از ۶ شاعر آیینی استان برنامه ریزی کرده و قرار است از هرکدام از این شاعران ۱۵ اثر را در قالب کتاب منتشر کند.

 

مجمع شعرای اهل بیت (ع) موسسه فرهنگی میرداماد از همه شاعران و اهل قلم استان گلستان خواسته است تا ۶ شاعر آیینی را که از نظر آنان شایسته تقدیر هستند با ذکر ملاک انتخاب خود به این مجمع اعلام‌ کنند.

 

براین‌ نکته نیز تاکید شده که شاعران معرفی شده حتما باید در حوزه شعر آیینی ( مبتنی بر ارزش‌های دینی و انقلابی ) حداقل ۲۰ اثر داشته باشند.

 

ارسال اسامی شاعران آیینی استان گلستان ۳۰ تیرماه به پایان رسیده و قرار است پس از جمع بندی های داوران مجمع، شاعران برگزیده به منظور تجلیل معرفی شوند.

 

کد خبر 1199728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha