اشتغال مهم ترین دغدغه مردم است

امام جمعه شیروان گفت: اشتغال مهم ترین دغدغه مردم شهرستان است که این خود آسیب های اجتماعی را به دنبال دارد و باید به دنبال راهکار آن بود.

«حجت الاسلام حسین تکمیلی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان با بیان اینکه اشتغال مهم ترین دغدغه مردم شهرستان است، خاطرنشان کرد: بیکاری موجب بزهکاری و مشکلات متعددی شده که مدیران باید آن را در اولویت قرار دهند و هر چه سریع تر به سرانجام برسد، زیرا که آسیب های اجتماعی زیبنده شهر دارالمصلین نیست و برنامه هایی برای کاهش آسیب های اجتماعی در دست اجرا است.

 

امام جمعه شیروان با اشاره به وظایف مدیران، اضافه کرد: مدیران و مردم باید حول محور ولایت باشند تا در صورت همراهی با این محور دچار اختلاف نشویم و اگر شهرستان با این موضوع متحد باشد همیشه موفق تر و مسیر تعالی را بهتر طی می کند.

 

وی اظهارکرد: در هر مسئله ای باید با حفظ وحدت حداکثری زمینه را برای خدمت به مردم و نظام فراهم کنیم و بین مدیران یک اتحاد و همدلی وجود داشته باشد تا شاهد اتفاقات خوبی باشیم.

 

رییس شوای فرهنگ عمومی شیروان گفت: با توجه به مشکلات شهرستان با ایجاد وحدت، همدلی و یکپارچگی می توان درصدد رفع آن ها بود و راهکار ارائه داد تا زمینه مناسبت تری فراهم شود و اقدامات ارزنده ای در این راستا صورت گیرد.

 

 

کد خبر 1199743

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha