طرح تابستانه اوقات فراغت نوجوانان و جوانان زیادی را جذب مسجد می کند

طادی بنی گفت: برگزاری کلاس های متنوع آموزشی به صورت رایگان و مورد دلخواه نسل جوان یکی از دلایل مهم جذب کودکان، نوجوانان و جوانان به مسجد است.

«عادل طادی بنی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: برگزاری کلاس های متنوع آموزشی به صورت رایگان و مورد دلخواه نسل جوان یکی از دلایل مهم جذب کودکان، نوجوانان و جوانان به مسجد است.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «غدیر» مسجد الزهرا (س) شهر بن ادامه داد: حضور جوانان و نوجوانان در مسجد و شرکت در طرح اوقات فراغت می توانند در آینده آن ها تأثیرات مثبتی بگذارد.

 

وی ابراز کرد: امروزه آسیب‌های اجتماعی زیادی نسل جوان و نوجوان را تهدید می‌کند که طرح اوقات فراغت فرصت خوبی برای جلوگیری از این آسیب‌ها است.

 

طادی بنی با تأکید بر اینکه کلاس‌های طرح اوقات فراغت در راستای رفع دغدغه‌های والدین و جذب جوانان به مساجد است، افزود: هدف از برگزاری کلاس‌ ها غنی‌سازی اوقات فراغت، جذب نوجوانان و جوانان به سمت مسجد و  جلوگیری از انحرافات و آسیب‌هایی اجتماعی است.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «غدیر» مسجد الزهرا (س) شهر بن ادامه داد: علاوه بر ایجاد شور و نشاط، غنی‌سازی اوقات فراغت، ایجاد بستر مناسب برای نزدیکی و انس بیشتر و استعدادیابی کودکان و نوجوانان با رشته‌ های قرآنی، فرهنگی، هنری و حرفه‌ای از اهداف اجرای این طرح است.

 

وی بابیان اینکه همه کلاس های طرح اوقات فراغت کانون های مساجد به صورت رایگان برگزار می شود افزود: کلاس های فرهنگی، هنری، مذهبی، ورزشی، اردو و... از جمله رشته های طرح اوقات فراغت کانون های مساجد است.

 

طادی بنی گفت: طرح اوقات فراغت بچه های مسجد با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در کانون فرهنگی هنری «غدیر» مسجد الزهرا (س) شهر بن برگزار می شود.

 

کد خبر 1199749

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha