تعداد بستری های کرونا در خراسان رضوی صددرصد افزایش داشته است

پهلوان گفت: تعداد بستریها در بخش مراقبتهای ویژه بیمارستان ها نسبت به ۱۰ روز اخیر حدود ۱۰۰ درصد افزایش یافته است که ۹۳ نفر از آنها در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بستری هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «محمد پهلوان» امروز سه شنبه ( ۴ مرداد) در جمع خبرنگاران در خصوص افزایش مبتلایان به کرونا در خراسان رضوی بیان کرد: با افزایش مراجعان سرپایی و بستری مبتلا به کرونا در خراسان رضوی، شمار بیماران بدحال بستری در بخشهای مراقبتهای ویژه بیمارستانهای این استان طی ۲۴ ساعت اخیر به ۱۱۲ نفر رسید.

 

رئیس کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: تعداد بستریها در بخش مراقبتهای ویژه بیمارستان ها نسبت به ۱۰ روز اخیر حدود ۱۰۰ درصد افزایش یافته است که ۹۳ نفر از آنها در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بستری هستند.

 

وی ادامه داد: طی ۲۴ ساعت گذشته شمار بستری شدگان مبتلا به کرونا در مشهد ۱۹۳ مورد بوده است که در مجموع شمار بستری شدگان را به ۴۲۶ نفر در این کلانشهر افزایش داده است.

 

پهلوان با بیان این که طی ۲۴ ساعت اخیر سه فوتی ناشی از کرونا در خراسان رضوی ثبت شده است ادامه داد: طی ۱۰ روز اخیر  ۳۶ فوتی ناشی از کرونا در خراسان رضوی ثبت و گزارش شده است که حدود ۸۰ درصد آنها در بیمارستان ها و مراکز زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بوده اند.

انتهای پیام/

کد خبر 1199877

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha