بهترین زمان وحدت ملت ایران در عملیات مرصاد نمایان شد

ریحانی،گفت: بهترین زمان وحدت ملت ایران در عملیات مرصاد نمایان شد زیرا تمامی مردم کشور با تمام سلایق سیاسی چون منافقین را خائن به ایران می‌دانستند، برای مقابله با آن‌ها اعلام آمادگی کردند.

بهمن ریحانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه با اشاره به اینکه ،عملیات مرصاد عملیات رزمی جمهوری اسلامی ایران در جنگ تحمیلی هشت ساله است،گفت:در این عملیات این بار نیرو‌های دشمن از جنس عراقی نبودند، بلکه ایرانیانی بودند که در قالب نیرو‌های شبه نظامی موسوم به ارتش آزادی بخش ملی، تحت رهبری مجاهدین خلق، با حمایت دولت عراق به مرز‌های ایران حمله کرده بودند و عملیات مرصاد در پاسخ به عملیاتی به نام فروغ جاویدان انجام شد.

 

فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه ،افزود:عملیات فروغ جاویدان توسط نیرو‌های مجاهدین خلق مستقر در عراق طراحی و اجرا و از پشتیبانی کامل دولت وقت عراق برخوردار بود که با هدف فتح تهران طی یک برنامه زمانبندی شده ۳۳ ساعته طراحی و تدارک یافته بود که به نتیجه نرید.

 

وی تاکید کرد: در هیچ دوره‌ای از دفاع مقدس به اندازه عملیات مرصاد وحدت و یکپارچگی در میان مردم و رزمندگان وجود نداشت و این عملیات نشان داد که هرگاه عزم و اراده جهاد و مقاومت در ما ایجاد شود، شکست ناپذیریم و امروز هم همین طور است که دشمنان از ما هراس دارند.

 

ریحانی تصریح کرد: عملیات مرصاد بدون تعارف یک طوفان سهمگین بود که در سایه رهبری امام خمینی(ره) و حضور با صلابت رزمندگان و مردم  منطقه به پیروزی رسید و اگر مردم در صحنه نبودند معلوم نبود امروز سرنوشت کشور چگونه رقم خورده بود.

 

فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه ،اظهار کرد: عملیات مرصاد به مردم نشان داد که اگر ولایتمدار بوده و بر اساس دستورات ولی فقیه عمل کنند، پیروز شده و در ساحل نجات فرود می‌آیند.

کد خبر 1199892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha