پایتخت شور و شعور حسینی مهیای برگزاری مراسم عزاداری محرم می شود

مرادلو از برنامه ریزی برای برگزاری مراسم عزاداری محرم در پایتخت شور و شعور حسینی با رعایت پروتکل های بهداشتی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، رئیس شورای شهر زنجان امروز در جلسه رسمی و علنی شورای شهر زنجان با اشاره به آمادگی زنجان برای برگزاری مراسم ایام سوگواری محرم ، گفت: اعضای شورای زنجان پیگیر تحقق اهداف و برنامه ریزی و پیگیری مطالبات شهروندان هستند.

 


منصور مرادلو با بیان اینکه اعضای شورای شهر و شهرداری زنجان در راستایی محرومیت زدایی از محلات مختلف زنجان در حال تلاش هستند، ادامه داد: نهضت آسفالت یک حماسه در سطح شهر است.

 


وی با اشاره به اجرای عملیات عمران شهری در شمال شهر زنجان و غرب زنجان، گفت: در صدد برداشتن دیوار شرقی پادگان برای تردد اهالی کوی نصر هستیم.

 


مرادلو ، با بیان اینکه بزودی شاهد عملیات کف سازی در بازار و مناطق مختلف خواهیم بود، ابراز امیدواری کرد: بعد از اتمام عملیات کف سازی بازار بالا کف سازی بازار پایین نیز شروع خواهد شد.

 


وی ، با اشاره به ارائه خدمات مطلوب در این خصوص، افزود: شاهد اجرایی عملیات عمرانی در تمام مناطق شهری زنجان هستیم.

 


عضو دیگر شورای شهر زنجان،  نیز درادامه با اشاره به  اهمیت تعیین تکلیف  و تغییر وضعیت نیروهای شهرداری  زنجان، گفت: بالغ بر 300نفر از نیروهای شهرداری در انتطار تعیین تکلیف سهمیه ای و غیره سهمیه ای هستند.

 


ابوبصیر ، با بیان اینکه بعد از یکسال فقط 17نفر از نیورهای سهمیه ای تبدیل وضعیت شدند ، گفت: صرف گرفتن مجور از مراکز این موضوع را معطل کرده است.

 

 

وی با اشاره به تعیین تکلیف شهرداری منطقه چهار بدون شهردار در جلسه ، تصریح کرد: ضروری است نسبت به این موارد اعتمام ویژه انجام شود.

 


در ادامه این جلسه احمدی معاون اداری مالی شهردرای نیز، بااشاره به تبدیل وضعیت ایثار گران و نیروهای شهرداری ، گفت: 43 نفر ازاین  افراد با بخش کارگری 38نفر از این افراد دارای مدرک تحصیلی دانشگاهی، معرفی و با پست مشخص ابلاغ صادر خواهد شد.

 


وی، با اشاره به شرکت در بخش آزمون با تعداد 108 نفر نیروی کار وارده به این مجموعه، ادامه داد: شهرداری آمادگی برای برگزاری آزمون برای جذب افراد به تعداد مشخص دارد.

 


 احمدی ، با اشاره به توافق با بانک شپه و مهر ایرانیان برای چک های برداگشتی ، ادامه داد: تا 200میلیون برای مودیان مالیاتی در بانم کهر ایران قابل اقدام است تا بدهی ها و عقب ماندگی ها بای همراهی با مشتریان انجام می شود.

 


ناصحی مقدم دیگر عضو شورای شهر زنجان نیز، با اشاره به رصد پروزه های عمرانی شهردرای توسط اعضای شورای شهر، گفت: عملکرد سه ماهه بودجه های عمرانی زنجان مطلوب بوده است.

 


به گفته ناصحی مقدم  ، سازمان آتشنشانی دارای عملکرد مطلوب بوده است و سازمان شهرداری نمره قابل قبولی دراین خصوص نداشته است.

 


 وی با اشاره به جا به جایی و افزایش مبلغ 40 میلیاردی دراین خصوص ، تصرح کرد: 11میلیارد تومان برای بازسازی و کف سازی هزینه خواهد شد.

 


ناصحی مقدم افزود: زنجان کمبود سظل زباله دارد و بزودی این موارد خریداری خواهد شد.

کد خبر 1199898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha