ادامه شناسایی  و دستگیری باند بین المللی سازمان یافته قاچاق مسلحانه توسط پلیس کرمان

سردار ناظری تاکید کرد: شناسایی و دستگیری ادامه این باند در برخی استان ها در دستور کار قرار دارد و با باقی مانده باند در استان های همجوار برخورد خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان؛ سردار عبدالرضا ناظری، سه شنبه(۴ مرداد)در نشست خبری پیرامون عملیات شب گذشته پلیس کرمان که منجر به انهدام باند بین المللی قاچاق مسلحانه مواد مخدر و هلاکت ۶ تن از اعضای این باند شد؛ افزود: این گروه قصد انتقال مواد را به صورت مسلحانه از استان های شرقی و به مرکز کشور داشتند.

 

 

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به رصد اطلاعاتی و رشادت پلیس استان گفت: ساعت یک بامداد امروز در درگیری این اشرار با پلیس، همچنین مقداری سلاح و مهمات جنگی، سه دستگاه خودرو و قریب به ۷۰۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و حشیش کشف شد.

 

 

 

وی تعدی به ماموران نیروی انتظامی، حمل مسلحانه مواد مخدر به عنوان باند سازمان یافته در جنوب شرق کشور، قتل و موارد دیگری را از سوابق مجرمانه اعضای این باند عنوان و تاکید کرد: شناسایی و دستگیری ادامه این باند در برخی استان ها در دستور کار قرار دارد و با باقی مانده باند در استان های همجوار برخورد خواهیم کرد.

 

 

 

سردار ناظری به شهادت سرتیپ علی برزگرپور در این عملیات اشاره کرد و این شهید والامقام را از نیروهای شجاع توصیف کرد که در عملیات های مختلف نقش محوری داشته و بسیار موفق عمل می کرد و بارها تا مرز شهادت پیش رفت.

 


 

وی در پایان از مراسم تشییع پیکر مطهر این شهید در روز پنجم مردادماه و تدفین آن در گلزار شهدای کرمان خبر داد.

کد خبر 1199947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha