مصوبات کمیسیون های شورای اسلامی ششم شهر شیراز در کل کشور بی نظیر است

خواست خدایی گفت: تا به امروز بیشترین آمار مصوبات در ادوار گذشته را در دوره ششم شورای اسلامی شهر شیراز داشته ایم و کمیسیون های این دوره در کل کشور مصوبات بی نظیری داشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «افسانه خواست خدایی»، امروز (سه شنبه 4 مرداد) در نشست خبری رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر شیراز با اصحاب رسانه گفت: تا به امروز بیشترین آمار مصوبات در ادوار گذشته را در دوره ششم شورای اسلامی شهر شیراز داشته ایم و کمیسیون های این دوره در کل کشور مصوبات بی نظیری داشته است.

رئیس کمیسیون نامگذاری معابر و اماکن عمومی شورای اسلامی شهر شیراز افزود: در کمیسیون نامگذاری معابر و اماکن عمومی شیراز برای رساندن شیراز برای تقویت جایگاه سومین حرم اهل بیت (ع) مصوباتی لحاظ کرده ایم.

وی اضافه کرد: تاکنون ۹۰ دستورکار و ۹۴ تصمیم داشته ایم و بیش از ۶۰ درصد مصوبات به ذکر و یاد شهدا بوده و نامگذاری معابر و اماکن عمومی به نام مبارک شهدا انجام شده است.

خواست خدایی اعلام کرد: مکلف کردن شهرداری به به روزرسانی نقشه شهر برای تثبیت وضعیت دقیق نامگذاری معابر و اماکن عمومی، تغییر نام مجموعه ورزشی «لاله» به نام «محمدرضا و محمدعلی گرایی»، نامگذاری بلوار حد فاصل «خلیج فارس» و «نصر شرقی» به نام «شهید سرلشکر استوار» از جمله اقدامات این کمیسیون بوده است و بررسی بیشترین درخواست های مردمی را داشته ایم.

کد خبر 1199969

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha