راهیابی ۳۵ تیم به مرحله نهایی لیگ علمی گیلان

فائزی گفت: ۴۵۰ تیم ۵ نفره از مدارس استان گیلان  در رقابت باشکوه لیگ علمی  شرکت کردند که از این تعداد ۳۵ تیم به مرحله اختامییه راه پیدا کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لنگرود، «محمد فائزی» در اختتامیه لیگ علمی استان گیلان ( دوره دوم متوسطه نظری) که امروز ( سه‌شنبه، ۴ مرداد) در دانشگاه پیراپزشکی این شهرستان برگزار شد، گفت: این اتفاق شکوهمندی است و استان گیلان افتخار دارد این طرح را به صورت ابتکاری در کشور اجرا کند.


مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با بیان اینکه دانش آموزان در این رقابت، در حین امتحان آموزش نیز می بینند، تصریح کرد: دانش آموزان دوره دوم متوسطه نظری در این رقابت علمی مشارکت می کنند تا با هم افزایی در یک مشارکت دوستانه، توانایی های خود را در معرض آزمایش قرار دهند.


فائزی اظهار کرد: ۴۵۰ تیم پنج نفره از مدارس استان در این رقابت باشکوه شرکت کردند که از این تعداد ۳۵ تیم به مرحله اختامییه راه پیدا کردند که حائزین رتبه های اول تا سوم تقدیر شدند.

مدیر کل آموزش و پرورش گیلان، تقویت روحیه همکاری،  تعامل و هم فکری را از اهداف لیگ علمی دانش آموزان عنوان کرد و خاطرنشان ساخا: تقویت انگیزه و هوش، آموزش ضمن آزمون، ارتقاء طرح علمی دانش آموزان، شناسایی هدایت و حمایت از دانش آموزان مستعد از دیگر اهداف این رقابت علمی است.

 

کد خبر 1199971

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha