تکمیل خط انتقال فاضلاب مسکن مهر اندیمشک

مرادی گفت: خط انتقال فاضلاب از مسکن مهر تا ایستگاه پمپاژ شهر اندیمشک تکمیل و امکان اتصال ۹۰۰ انشعاب فاضلاب این منطقه به خط انتقال فاضلاب فراهم شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «فرامرز مرادی» عصر امروز (سه شنبه ۴ مرداد) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خط انتقال فاضلاب از مسکن مهر تا ایستگاه پمپاژ شهر اندیمشک تکمیل و امکان اتصال ۹۰۰ انشعاب فاضلاب این منطقه به خط انتقال فاضلاب فراهم شد.

 

مدیر آب و فاضلاب منطقه اندیمشک افزود: این طرح با پیگیری نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و همچنین با مساعدت مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان تکمیل شده و آماده بهره‌برداری است.

 

وی اذعان کرد: پیش از این اهالی منطقه مسکن مهر با مشکل عدم تخلیه فاضلاب مواجه بودند که این موضوع، نارضایتی آنها را به همراه داشت.

 

مرادی با اشاره به اینکه مسکن مهر شهر اندیمشک از زمان احداث با مشکل عدم تخلیه فاضلاب مواجه بوده اما سرانجام سال گذشته با ارائه طرحی کارشناسی و عملیاتی به شرکت مهندسان مشاور و پس از تأئید فنی، عملیات اجرایی آغاز و پس از پنج ماه تکمیل شد که اکنون آماده بهره‌برداری است.

 

وی یاد آور شد: اهالی منطقه مسکن مهر می‌توانند با مراجعه به اداره مشترکین آب و فاضلاب واقع در بلوار رشیدی نبش بلوار ۴۵ متری قدس، اقدامات قانونی جهت برقراری انشعاب فاضلاب خود را انجام دهند تا هر چه سریع‌تر عملیات اجرایی نصب انشعابات این منطقه آغاز شود.

 

کد خبر 1200059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha