ملت ایران در برابر خیانت و قساوت بی حد و مرز منافقان و محاربان داخلی ایستاده است

رییس مجلس شورای اسلامی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عملیات مرصاد گفت: ملت ایران در طول این سال ها در برابر خیانت و قساوت بی حد و مرز منافقان و محاربان داخلی ایستاده است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی  خبرگزاری شبستان، محمد باقر قالیباف در ابتدای جلسه علنی صبح امروز چهارشنبه 5 مرداد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عملیات مرصاد گفت: ملت سربلند و شجاع ایران در تمام این سال ها علاوه بر ایستادگی در مقابل زیاده خواهی ها و ظلم دشمن خارجی در برابر خیانت و قساوت بی حد و مرز منافقان و محاربان داخلی نیز ایستاده است.

 

رییس مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: افراد روسیاهی که برای انتقام گرفتن از مردم ایران از هیچ رذالتی از دریغ نمی کنند و گاهی از دشمن خارجی نیز عداوت بیشتری علیه این آب و خاک به کار می بندند، همان دشمنی که روزی علیه دشمن ایران با دشمن بعثی همدست شد بی رحمانه دست به دشمنی زد، امروز دشمن با پیگیری خط تحریم فشار اقتصادی و معیشتی به مردم ایران و همچین برهم زدن آرامش آنها در فضای مجازی یگیری می کند.

 

وی خاطرنشان کرد: به برکت خون شهدای مرصاد و شهدای ترور حیله و دشمنی منافقان، حامیان و همراهان و پشتیبانی کنندگان آنها همچون گذشته به خودشان باز خواهد گشت.

کد خبر 1200174

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha