اردوی یک روزه اعضای کتابخانه عمومی دین و دانش هفشجان برگزار شد

اردوی تفریحی یک روزه اعضای کتابخانه عمومی دین و دانش هفشجان در قالب طرح تابستانه اوقات فراغت با حضور اعضای کانون فرهنگی هنری حضرت «حجت ابن الحسن (ع)» در منطقه گردشگری پیرغار برگزار شد.

«بهمن کیوانی هفشجانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: اردوی تفریحی یک روزه اعضای کتابخانه عمومی دین و دانش هفشجان در قالب طرح تابستانه اوقات فراغت با حضور اعضای کانون فرهنگی هنری حضرت «حجت ابن الحسن (ع)» در منطقه گردشگری پیرغار برگزار شد.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری حضرت حجت ابن الحسن (ع) مسجد قدس دوازده امام (ع) هفشجان ادامه داد: این اردوی تفریحی با هدف شور و نشاط بین کودکان و جذب سایر نوجوانان و جوانان به سمت مسجد در کنار کلاس های آموزش قرآن برگزار شده است.

 

وی ابراز کرد: این اردوی جذاب و بانشاط با اجرای برنامه های متنوع همراه بود که یک روز خوب و به یاد ماندی را برای بچه های مسجد کانون فرهنگی هنری حضرت حجت ابن الحسن (ع) مسجد قدس دوازده امام (ع) هفشجان رقم زد.

 

کیوانی هفشجانی تصریح کرد: یکی از برنامه های اوقات فراغت تابستانی کانون حضرت حجت ابن الحسن (ع) هفشجان برگزاری اردوهای تفریحی یک روزه به منظور شور و نشاط و جذب نوجوانان و جوانان به مسجد است.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری حضرت حجت ابن الحسن (ع) مسجد قدس دوازده امام (ع) هفشجان ادامه داد: این طرح با عنوان بچه‌های مسجد با برگزاری کلاس های آموزشی متنوع و استفاده از اساتید مجرب در حال برگزاری است.

 

وی با اشاره به اینکه طرح اوقات فراغت کانون حضرت حجت ابن الحسن (ع) مسجد قدس دوازده امام (ع) هفشجان از ابتدای تیر آغاز شده است، ابراز کرد: این طرح با عنوان بچه‌های مسجد با برگزاری کلاس های آموزشی متنوع و استفاده از اساتید مجرب در حال برگزاری است.

 

کیوانی هفشجانی گفت: در این طرح علاوه بر شرکت و حضور جوانان و نوجوانان در برنامه ‌ها و کلاس‌ های آموزشی، پیوند محکمی بین جوانان، مساجد و آموزه ‌های قرآن کریم ایجاد می شود.

 

کد خبر 1200175

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha