گفتگو با استاد حسینعلی شریف از اساتید برجسته قرآنی كشور در مثبت تلاوت

مثبت تلاوت عنوان جنگ عصرگاهی جدید و مفرح رادیو قرآن است كه در ادامه پخش برنامه محله تلاوت رادیو قرآن كه سال گذشته تقدیم مخاطبان این شبكه می شد، با رویكردی متفاوت و آیتم های جدید شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۸ تا حوالی ساعت ۱۹ روی آنتن می رود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی رادیو قرآن؛ پخش زیباترین تلاوت ها از قاریان مشهور جهان اسلام، گفت و گو با قاریان و پیشكسوتان قرآن ایرانی، بیان خاطرات طلایی، پخش فرازهای طلایی و نغمات، ابتحال و ...... ، مسابقه و خدمت به ساحت مقدس قرآن كریم و عترت كه همان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) هستند، از جمله بخش های این برنامه می باشد.

 

مثبت تلاوت در برنامه روز یكشنبه دوم مرداد ماه به تهیه كنندگی میثم رجبیان و گویندگی نیما غفارزاده فرازهایی ناب از تلاوت های بی نظیر استاد شحات محمد انور، استاد محمد محمد الیثی، استاد عبدالباسط محمد عبدالصمد، استاد سعید مسلم، استاد مصطفی اسماعیل و .... پخش ابتهالی زیبا با صدای استاد نقشبندی و تواشیح زیبا با صدای گروه همخوانی نوای یاس در وصف واقعه مباهله را تقدیم مخاطبان نمود.

 

 گفتگو با استاد حسینعلی شریف از اساتید برجسته قرآنی كشور بخشی دیگر از این برنامه بود كه طی سخنانی به تشریح برنامه ها و فعالیت های قرآنی خود پرداخت.

 

 وی همچنین اظهار داشت: همواره تلاشم بر این است تا هم در برخورد با خانواده و هم دیگران شنونده خوبی باشم. ما جلسه قرآنی در منزل داریم كه هفته ای یكبار تشكیل می شود و در خلال آن به تفسیر آیات قرآن كریم می پردازیم.

 

استاد شریف عنوان كرد: مهم ترین اولویت زندگی بنده به كارم مرتبط است و آن این است كه علاقمندم همیشه در خدمت قرآن كریم باشم. خدای بزرگ را شاكرم كه این توفیق نصیب بنده شده است تا بتوانم خدمتگزار ساحت نورانی مصحف شریف باشم و مردم را با آیات نورانی كلام وحی آشنا نمایم.

کد خبر 1200179

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha