دشمن با هجمه علیه عفاف و حجاب نمی تواند این باور دینی را تضعیف کند

همایونلو گفت: دشمن با هجمه هایی که در حوزه عفاف و حجاب راه انداخته نمی تواند قدمی در این زمینه بردارد و این باور دینی را تضعیف کند.

«ناهید همایونلو» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قزوین گفت: مسئله عفاف و حجاب ریشه در کرامت و انسانیت دارد و هر زمانی که دشمن احساس خطر نسبت به این قضییه می کند، شروع به انجام اقداماتی می کند و در این ایام هم برگزاری سرود «سلام فرمانده» با اجتماع بزرگ مردمی و برنامه های این چنینی سبب شده تا دشمن احساس خطر و تزلزل در افکار و نقشه های شوم شان کند.

 

دبیر بنیاد عفاف و حجاب استان قزوین ادامه داد: ترویج آموزه های دینی از جمله عفاف و حجاب در جامعه و از طرفی پیشرفت جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف و برگزاری نشست سران سه کشور ایران، ترکیه و روسیه که نشان دهنده اقتدار ایران اسلامی بود، سبب شد دشمن برای اینکه افکار عمومی را از مباحث اصلی دور کند و با هدف دوقطبی سازی، هجمه هایی علیه عفاف و حجاب راه اندازی کند.

 

وی عنوان کرد: دشمن با هجمه هایی که در حوزه عفاف و حجاب راه انداخته نمی تواند قدمی در این زمینه بردارد بلکه اقدامات شان مصداق ضرب المثل آب در هاون کوبیدن است و کار به جایی نمی برند.

 

همایونلو تصریح کرد: ما در کشور بحث حجاب اجباری و مسئله ساز بودن حجاب را نداریم بلکه حجاب در کشور ما به عنوان مسلمان و فرهنگی متمدن پذیرفته شده است و روز به روز این مسئله جز باورهای عمیق جامعه انسانی می شود.

 

وی اعلام کرد: با راه اندازی هشتگ ها در فضای مجازی که توسط برخی از آن سوی آب ها هدایت می شود، دشمن نمی تواند این باور دینی را تضعیف کند و آنها باید در نماز جمعه ها، در بین جوانان و نوجوانان ما، بحث حجاب را مشاهده کنند که چطور دهه نودی و هشتادی های ما حجاب را پذیرفته اند.

 

دبیر بنیاد عفاف و حجاب استان قزوین اظهار کرد: اگر افرادی هم حجاب  لازم را رعایت نمی کنند به دلیل ناآگاهی است که اگر این آگاهی سازی رخ دهد با آغوش باز از بحث حجاب استقبال کرده و افتخار می کنند که پوشش اسلامی را حفظ می کنند.

 

وی یادآور شد: بحث حجاب به لحاظ فرهنگی جزو اولویت ها است و همه دستگاه های فرهنگی به این امر اهمیت می دهند ولی در بحث اجرا ممکن است بسترسازی ها رخ نداده باشد ولی به لحاظ مقوله باور همه مسئولان دغدغه مند در این حوزه هستند و استقبال مسئولان را از طرح هایی که در این حوزه اجرا می شود، مشاهده می کنیم.

 

همایونلو خاطر نشان کرد: در حوزه عفاف و حجاب برای بحث باشگاه داران، آتلیه داران و معلمان مباحث تربیتی در این حوزه داریم و همچنین در ایام تحصیلی هم اعزام مبلغ را به مدارس خواهیم داشت.

 

کد خبر 1200181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha