کارگاه نقد و بررسی کتاب «رویاهای رنگی یک کور مادرزاد» برگزار می‌شود

کتاب «رویاهای رنگی یک کور مادرزاد» نوشته سلمان کریمی امروز در سالن اجتماعات کارخانه کبریت زنجان با حضور نویسندگان و داستان‌نویسان زنجانی مورد نقد و بررسی قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، کتاب «رویاهای رنگی یک کور مادرزاد» نوشته سلمان کریمی ساعت 18:30 روز چهارشنبه پنجم مراد ماه 1401 در سالن اجتماعات کارخانه کبریت زنجان با حضور نویسندگان و داستان‌نویسان زنجانی مورد نقد و بررسی قرار خواهد گرفت.

 

این نشست که از سوی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان زنجان و سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری زنجان برگزار خواهد شد، مجید قیصری نویسنده نام‌آشنای کشور به عنوان منتقد حضور خواهد داشت.

 

کتاب «رویاهای رنگی یک کور مادرزاد» داستان و روایت پسر جوانی است که طی حادثه‌ای بینایی خود را از دست می‌دهد و با این تلنگر پسر جوان وارد خط سیر فکری جدید می‌شود...

 

علاقمندان برای حضور در این کارگاه می‌توانند ساعت 18:30 روز چهارشنبه پنجم مراد ماه 1401 به سالن اجتماعات کارخانه کبریت زنجان مراجعه نمایند.

 

همچنین کارگاه داستان‌نویسی «بومی‌نویسی» در راستای اهداف و اولویت‌های سند زیست‌بوم استان برگزار خواهد شد و بدین منظور نویسندگان و داستان‌نویسان علاقمند وارد سیر جدیدی داستان‌نویسی با پرداختن به مزیت‌های بومی استان خواهند شد.

 

این نشست، ساعت 16روز چهارشنبه پنجم مراد ماه 1401 از سوی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان زنجان و سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری زنجان در ساختمان آموزشی شهید ابراهیم اصغری حوزه هنری انقلاب اسلامی استان زنجان برگزار خواهد شد و مجید قیصری از نویسندگان مطرح کشور به بیان مبانی و اصول و قواعد بومی‌نویسی خواهند پرداخت.

کد خبر 1200185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha