استقبال بچه های مسجد از برنامه های اوقات فراغت / دوره های تربیتی و آموزشی مهمترین محور فعالیت ها

واثقی گفت: استقبال بچه های مسجد از برنامه های اوقات فراغت بسیار خوب است و تلاش کرده ایم دوره های تربیتی و آموزشی مهمترین محور فعالیت ها باشد.

«فاطمه واثقی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: استقبال بچه های مسجد از برنامه های اوقات فراغت بسیار خوب است و تلاش کرده ایم دوره های تربیتی و آموزشی مهمترین محور فعالیت ها باشد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری محسنین تصریح کرد: برگزاری دوره 40 روزه آموزشی با موضوع تربیت فرزند طراز اسلامی با حضور اساتید روحانی از جمله برنامه ها مهم این کانون بود که با استقبال اعضای کانون مواجه شد.

 

 

وی اعلام داشت: حلقه های معرفتی بصیرتی به صورت دوره ای با حضور اعضای کانون با موضوع های مختلف روز برگزار می شود البته حلقه چهره به چهره نیز با حضور استاد زالی زاده مغانلو از قم برگزار شده است.

 

 

واثقی بیان کرد: اجرای ویژه برنامه «شنبه های کتاب» با حضور اعضای کانون با محوریت خلاصه گویی کتاب و قصه گویی برای اعضای کانون نیز از دیگر فعالیت ها است.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری محسنین افزود: برپایی دوره های مختلف آموزش روخوانی و روان خوانی قرآن کریم نیز به عنوان برنامه دایمی کانون در برنامه های اوقات فراغت اعضای کانون قرار داده ایم.

 

واثقی ادامه داد: اردوی فرهنگی - تربیتی نیز برای اعضای کانون پیش بینی شده که با استقبال اعضای کانون مواجه شد.

 

 

وی خاطر نشان کرد: البته شیوع بیماری کرونا در فعالیت های اوقات فراغت لحاظ شده و با توجه به افزایش بیماری در سطح جامعه تلاش می کنیم تا پروتکل های بهداشتی در برنامه های فرهنگی این کانون به خوبی رعایت شود.

کد خبر 1200189

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha