اسلام دین و مکتب انسان‌سازی است/ انقلاب اسلامی نور امید را در قلب مستضعفان عالم روشن کرد

حجت الاسلام ایمانی گفت: فرهنگ، مذهب و مکتب اسلام همه آنچه که انسان برای زندگی فردی و اجتماعی از سیاست، اقتصاد، اجتماع، فرهنگ، حکومت داری و... به آن نیاز دارد را در دل خود جای داده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گمیشان، حجت الاسلام «عبدالعلی ایمانی» در نشست با ائمه جمعه و جماعات اهل سنت استان گلستان اظهارکرد: زمانی در این کشور اتفاقات بسیاری رخ داد اما ما این توان را نداشتیم تا آنچه حق و حقوق ما است به آن برسیم تا اینکه حوادث مختلفی رخ داد و یک روحانی مجاهد، آگاه و فیلسوف به نام امام خمینی (ره) توانست تحول عظیمی را در جامعه اسلامی به وجود بیاورد.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان گفت: امام خمینی (ره) نه تنها سبب پیروزی نهایی انقلاب اسلامی در داخل کشور شد بلکه امیدی را بین همه انسان های آزاده و مستضعفان عالم اعم از مسلمان و غیرمسلمان به وجود آورد.

 

وی افزود: امروز اگر نگاهی به جوامع غربی و شرقی و ممالک اسلامی بیندازیم به خوبی نفوذ این حرکت و انقلاب عظیم اسلامی ملت ایران در این سرزمین ها دیده می شود.

 

حجت الاسلام ایمانی بیان کرد: با گذشت هر روز از عمر انقلاب اسلامی عده ای زیادی به انقلاب و مکتب انسان ساز اسلام روی می آورندو قطعا دشمن انقلاب اسلامی ساکت و آرام نخواهد بود.

 

وی گفت: انقلاب اسلامی ما فرهنگی و دینی بوده است و همچنین فرهنگ، مذهب و مکتب اسلام همه آنچه که انسان برای زندگی فردی و اجتماعی از سیاست، اقتصاد، اجتماع، فرهنگ، حکومت داری و... به آن نیاز دارد را در دل خود جای داده است.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان ادامه داد: دشمنان از همان ابتدا توطئه ها و نقشه های متعددی طراحی و اجرا کردند تا به عناوین مختلف در مقابل انقلاب اسلامی سنگ اندازی کنند. دشمنان ۸ سال جنگ را به ما تحمیل کردند و خواستند جلوی پیشرفت انقلاب را بگیرند که این نقشه ها یکی یکی خنثی شد.

 

وی خاطرنشان کرد: دشمن پس از اینکه از رویارویی نظامی با انقلاب اسلامی ناامید شده به مباحث فرهنگی روی آورده تا بر آموزه ها و اعتقادات مردم ما اثر بگذارد.

 

 

کد خبر 1200252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha